Administratör Digital Service - Länsförsäkringar Kronoberg - Butikssäljarjobb i Växjö
Administratör Digital Service
Länsförsäkringar Kronoberg / Butikssäljarjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo
Visa alla jobb hos Länsförsäkringar Kronoberg i Växjö

Vill du jobba i ett företag som sätter både kunden och medarbetaren i centrum? På Länsförsäkring Kronoberg ser vi sambandet mellan nöjda medarbetare och nöjda kunder. Hos oss jobbar man i team där vi skapar trygghet för våra kunder men också trivsel och utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare. Vi vill överträffa kundernas förväntningar och det gör vi genom att vi har trivsel och atmosfär på arbetsplatsen och att vi är engagerade och utgår ifrån kundens behov. Det är extra viktigt för oss eftersom det är våra kunder som äger oss.


Vi söker en engagerad och noggrann medarbetare som brinner för administration inom digitala flöden och att leverera service till våra kunder på bästa sätt! Vi är mitt i en spännande förändringsresa, vilket gör att vi välkomnar dig som har ett öppet sinne till förändring.
Tjänsten är en deltidstjänst på 75 % med placering på vårt huvudkontor i Växjö.

Din utmaning
Jobbet innebär att du servar interna och externa kunder genom att handlägga samt administrera digital och fysisk inkommen dokumentation samt utför övriga tjänster kopplade till kundernas dokumenthantering. Du är del i ett team som dagligen hanterar kundernas inkommande dokument snabbt, strukturerat och med stor noggrannhet och ser till att de levereras till rätt mottagare.

Rollen innebär också att, tillsammans med kunden, utveckla och rationalisera deras process för att generera mer tid till slutkunderna samt att hitta sätt att tillsammans gå mot en ökad digitalisering. På sikt kommer ökad kundkontakt att ingå i din nya roll.

Vem är du?
Vi söker dig som har som lägst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot administration. Du har också hunnit skaffa dig några års erfarenhet av administration och ett genuint intresse för service. Du är noggrann och har förmågan att arbeta strukturerat och metodiskt även under tidspress. Vidare ser vi att du gillar att arbeta i team och har en positiv inställning till ditt arbete, din omgivning och till förändring. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete från försäkringsbranschen.

Vissa delar av uppdraget som utförs av teamet är återkommande varje dag, varför det är viktigt att du har förmågan att vara fokuserad och engagerad i det dagliga. Samtidigt gäller det att du är flexibel och ständigt strävar efter förbättringar och effektiviseringar i det dagliga arbetssättet.

Låter det spännande:
Vill du veta mer om tjänsten så kontakta Carina Nelenius, Digital Dokumenthantering på tfn: 0470-72 01 19 eller Mats Rolf, Skadechef på telefon 0470-72 00 34.
Facklig representant är Niclas Schaarschuch, tfn: 0470-72 00 56.

Välkommen med din ansökan via vårt HR-system senast den 3 december 2018.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstider 08.00 - 15.00 Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-11-13

Ersättning
Månadslön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jacob Petersson jacob.petersson@Lfkronoberg.se 0470-720102

Företag
Länsförsäkringar Kronoberg

Adress
Länsförsäkringar Kronoberg
Box 1503
35115 Växjö

Kontorsadress
Box 1503

Jobbnummer
4454203

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Länsförsäkringar Kronoberg: