Administratör/digital marknadsförare med servicekänsla!

Kompetensteamet Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kompetensteamet Stockholm AB i Stockholm

Vi söker en noggrann administratör med hög servicekänsla och intresse för digital marknadsföring!

Vi söker nu en ny medarbetare till vårt team som tillsammans med oss vill driva företaget framåt. Tjänsten är uppdelad på 80 % administration och 20 % digital marknadsföring genom Kompetensteamets sociala kanaler. Som administratör koordinerar du parallellt de olika konferenserna, du har kontakt med våra inbokade talare, tar hand om deras talardokumentation och bokar deras resor och hotell. Du tar även emot och administrerar anmälningar till våra konferenser och är behjälplig vid frågor och funderingar från våra deltagare både via telefon och via e-post. Dessutom ansvarar du för att uppdatera Kompetensteamets hemsida. Du får en central roll i att upprätthålla den goda relationen med både våra talare och deltagare. Vartefter företaget växer kan tjänsten komma att anpassas efter dina preferenser och styrkor.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid

Publiceringsdatum
2018-08-24

Så ansöker du
Välkommen att mejla din ansökan. Din ansökan med CV och personligt brev skickar du till fanny.asblom.gutierrez@kompetensteamet.se. Har du frågor kring tjänsten, är du välkommen att kontakta Fanny Åsblom Gutierrez på tel. 0708-198151

Vi tror att du som blir vår nya kollega har följande egenskaper och erfarenheter:

• Du är professionell, noggrann och har en hög grad servicekänsla
• Du har stor social förmåga och bidrar till en positiv stämning, både på arbetsplatsen och i telefon
• Du tycker om att arbeta självständigt men är flexibel och villig att ställa upp där det behövs
• Du har lätt för att kommunicera i tal och skrift
• Du har god kännedom om marknadsföring i sociala kanaler såsom Facebook, Instagram och LinkedIn
• Du har god kännedom om verktygen Google Analytics, Wordpress (eller annat CMS-system), Office-paketet, Photoshop, Indesign (eller annat bildhanteringsprogram) samt kunskaper inom Search engine marketing (SEM)
• Du har en akademisk bakgrund eller eftergymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande

Kompetensteamet är ett konferens- och utbildningsföretag som tar fram och arrangerar konferenser och seminarier inom i första hand offentlig sektor men även inom privat. Vår ambition är att alltid ligga i framkant och lyfta det senaste inom aktuella utbildningsområden. Vi har flera årligen återkommande evenemang och skapar kontinuerligt nya konferenser för att våra deltagare ska få ta del av det senaste, få inspiration och ges möjlighet till värdefull vidareutveckling.

Vi erbjuder
En trevlig arbetsplats i ett ledande, expansivt utbildningsföretag. Vi är ett team med högt i tak som arbetar med positiv anda mot samma mål! Vi har ett ljust trevligt kontor på Snickarbacken 2 i centrala Stockholm.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-21

Företag
KOMPETENSTEAMET STOCKHOLM AB

Adress
KOMPETENSTEAMET STOCKHOLM AB
BOX 3096
10361 STOCKHOLM

Kontorsadress
SNICKARBACKEN 2

Jobbnummer
4309310

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kompetensteamet Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kompetensteamet Stockholm AB: