Administratör deltid 3-6 månader under sommarsäsongen.

Rödsgubben AB / Administratörsjobb / Sotenäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sotenäs, Lysekil, Munkedal, Tanum, Uddevalla eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rödsgubben AB i Sotenäs, Lysekil, Tanum, Uddevalla, Stenungsund eller i hela Sverige

Rödsgubben säljer jordgubbar till butiker i hela Bohuslän mellan Svinesund och Göteborg. Vi tar upp beställningar varje förmiddag och levererar till kund nästkommande dag. Vi levererar jordgubbar alla dagar i veckan under sommarsäsongen.
Är du en administrativ stjärna som söker nya utmaningar? Är du dessutom på jakt efter ett deltidsuppdrag under april - augusti där du har möjlighet att få erfarenhet från ett välkänt och spännande företag? Då kan detta vara precis rätt uppdrag för dig! Vi går igenom ansökningar löpande och start är omgående, så passa på att söka redan idag.
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet samt har en känsla för service. Det är meriterande om du har arbetat i servicesystemet Visma 2000 eller motsvarande system tidigare.

Som person tror vi att du är självgående, med en utmärkande förmåga att skapa struktur och ordning omkring dig. Vidare ser vi gärna att du är social och har ett härligt driv med hög stresstålighet. Vi ser även att du är effektiv i ditt sätt att arbeta och trivs i en självgående roll med ett högt arbetstempo, då företaget hanterar en större mängd order på daglig basis. Som orderadministratör kommer du framförallt att arbeta med hantering av kundordrar i form av telefonsamtal och sedan fakturering i Visma 2000. Vidare kommer det även finnas behov av stöttning gällande övrig administration som rör mailhantering, Izettle kassasystem, listor i Excel, uppdateringar, lönekörningar till sommaranställda samt korrigeringar och att informera vår övriga sommarpersonal gällande schema och arbetsregler.
Du kommer till exempel att:
• Ta emot kundordrar via telefon & mail varje dag mån-fre.
• Sköta och dela ut transporterna av jordgubbarna och se till att chaufförerna får sina leveranssedlar varje dag.
• Hantera den manuella administrationen kring dessa i företagets datasystem Visma och Excel.
• Diverse andra administrativa uppgifter, fakturering, löneadministration, statistik och personal administration.
Efter avslutad jordgubbssäsong 2020 är det möjligt till en fast vidare anställning om detta är av intresse och att säsongen har gått bra. Vi hoppas på att just du blir en i teamet!

Publiceringsdatum
2020-01-07

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-01

Adress
Rödsgubben AB
Lyckans Gård
45693 HUNNEBOSTRAND

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör 2020".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Rödsgubben AB (org.nr 556408-6147), http://www.rodsgubben.se
Lyckans Gård (visa karta)
456 93  HUNNEBOSTRAND

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Ansökan
E-post: rodsgubben1@gmail.com

Arbetsplats
Rödsgubbens Jordgubbsodling

Jobbnummer
5028923

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rödsgubben AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rödsgubben AB: