Administratör deltid
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Administratör till Adeccokontoret i Skellefteå
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.
Är du ett administrativt proffs som trivs att arbeta i högt tempo? Då har vi jobbet till dig. På vårt kontor i Skellefteå får du en härlig utmaning, blir en viktig nyckelperson för oss och kommer att lära dig massor om HR och bemanning. Inledningsvis uppskattar vi att tjänsten omfattar ca 40-50% men kan ev på sikt utökas.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att vara vårt administrativa stöd till vår bemannings- och uthyrningsverksamhet. Du kommer att i nära samarbete med våra konsultchefer få det administrativa ansvaret att hantera främst alla personaladministrativa sysslor som rör vår bemanningsverksamhet. Ditt administrativa arbete består av att sammanställa löner och tidredovisning, registrera uppdrag i vårt bokningssystem, upprätta kundavtal, tolka löneadministrativa lagar, regler och avtal, upprätta anställningsbevis och arbetsgivarintyg samt övrig administrativ resurs på kontoret.
Vem trivs här?
Har du tidigare kunskap och erfarenhet inom personaladministration såsom lön, lagar, avtal och kollektivavtal, HR-frågor ser vi det som ett stort plus. Har du dessutom jobbat administrativt inom olika serviceyrken i några år och är van med att "det alltid händer något" kommer du att trivas i vår miljö. Ordning och reda, med en upparbetad struktur, är ett krav och är viktigt för att klara av arbetet. I vår värld är det ofta snabba kast och här gäller det att periodvis också kunna arbeta i högt tempo och arbeta lösningsfokuserat. Att du också har god datavana och bra kunskaper i Word och Excel är viktigt, och ff a uttrycka sig väl i tal och skrift.
Vad erbjuder vi?
Adecco har placering 3 i Great Place To Work (GPTW) i klassen stora företag, vilket tyder på en hög trivsel bland oss innemedarbetare. Du kommer till en inspirerande och framgångsrikt gäng och kommer snabbt att vidga ditt kontaktnät. Vi ser fram emot att få bli fler! Du kommer till ett sammansvetsat gäng där vi coachar varandra, har högt till tak och hugger i för varandra när det behövs. Vi har gemensamt fullt fokus på att utveckla oss, kontoret och bolaget. Adeccos strategiska personalarbete gynnar också oss anställda där vi har stort fokus på friskvård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden och kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.
Vid frågor kring tjänsten kontakta konsultchef Hansolov Gustavsson 070-277 66 75 eller rekryteringskonsult Maria Burén 070-263 34 60.
Välkommen till oss!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare. Deltid som på sikt kan utökas.
Publiceringsdatum2015-09-30ErsättningFast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-29
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Buren 0702633460
Hans-Olov Gustavsson 070-2776675
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 38
93131 SKELLEFTEÅ
KontorsadressStorgatan 38
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2457331
Observera att sista ansökningsdag har passerat.