Administratör Bring
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av administration inom transportbranschen? Har du arbetat med enklare ekonomifrågor och är van att arbeta strukturerat? Sök redan idag!
Om arbetet
Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i hela Norden. Hos Bring får du hjälp med allt från e-handel till läkemedelstransporter. Bring hanterar paket, bud, post och gods, företaget kan lagerhålla varor och är erfarna på tempererad livsmedelslogistik. På Bring arbetar ca 6 000 medarbetare som arbetar utifrån våra nya värderingar: vill mer, spela för laget och ta ansvar.
I rollen som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av administration inom fakturering, arkivering och kontering av kund och leverantörsfakturor. Du kommer att arbeta vardagar 08:00-16:30 i företagets lokaler i Helsingborg med närhet till Ramlösa station.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration gärna inom transport och logistik. Utbildningskrav är gymnasieutbildning och du som söker behöver kunna tala svenska och engelska. För att trivas hos Bring underlättar det om du har en viss ekonomikunskap sedan tidigare och har erfarenhet av arbete i Excel.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet inom administration
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget 6 månader och kan sträcka sig upp mot 1 år. Start för uppdraget är april-maj 2019 och rekryteringsarbetet sker löpande.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Susanna Kanold 0736 -84 71 39.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2019-02-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-13
Ange följande referens när du ansöker: ref-28759
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanna Kanold
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kullagatan 29
25112 HELSINGBORG
KontorsadressKullagatan 29
Jobbnummer 4614987
Observera att sista ansökningsdag har passerat.