Administratör av HR-data till AstraZeneca

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta administrativt med HR och är intresserad av ett nytt uppdrag inom området? Vi på Adecco Office & HR söker en administratör till läkemedelsindustrin!

Hur ser din arbetsdag ut?
HR Services på AstraZeneca arbetar med de operativa delarna av HR där Payroll, Data Management och HR Service center ingår. På grund av att interna, temporära projekt kräver fler resurser så behöver man nu stöttning av en tillfällig ersättare på avdelningen.

I rollen kommer du att supporta med att registrera transaktioner i AstraZenecas HR system. Vissa är av det enklare slaget medan andra är mer komplicerade. Man har en steg-för-steg guider för alla uppgifter men du bör ha vana av att arbeta administrativt och med Microsoft Office då detta är en rent administrativ tjänst.

Uppdraget är med start omgående och pågår till årsskiftet 2017-2018. Du kommer att erbjudas en anställning inom Adeccos konsultverksamhet och arbeta på plats hos AstraZeneca i Mölndal.

Vem trivs här?
Du som har administrativ erfarenhet, gärna från en HR-avdelning eller liknande där man hanterar konfidentiell information kommer snabbt att komma in i ditt nya arbete. Du har som lägst en gymnasieutbildning samt mycket god datorvana, gärna från ett HR-system samt Microsoft Office. Vidare ser vi att du är väl införstådd med sekretesslagar och fungerar bra i en dynamisk, internationell miljö.

Som person är du en teamplayer som gillar att arbeta mot deadlines. Du kommer med effektivseringsförslag, arbetar standardiserat och kan följa uppsatta guidelines. Vi ser även att du är kommunikativ och social samt har lätt att lära känna nya människor.  

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Publiceringsdatum
2016-04-22

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-27
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Lydén 031-7643523 Johanna.Lyden@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2801619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: