Administratör åt telecomavdelning

Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Linköping, Mjölby, Finspång, Norrköping, Flen eller i hela Sverige

Till vår kund söker vi en administratör till deras telecomavdelning:

Uppdragsbeskrivning:

Vi söker dig som är serviceinriktad, till vår kunds Telecomavdelning i Linköping.

I din blivande roll kommer du arbeta med försörjning av Telecom till kundens användare runt om i Sverige, både hårdvara och tjänster. Det behövs även ett serviceinriktat förhållningsätt, då du supporterar och understödjer dina kollegors vardag till det bättre!

Teamet i Telecom ansvarar för att alla tjänster och hårdvara inom ansvarsområdet finns och fungerar på samtliga större kontor samt att för de mindre kontoren finns färdiga att skicka via bud eller leverera själva.

Du kommer bland annat ha ett ansvar att ta emot, packa upp och hantera enheter för leverans till övriga kontor samt förse användare med nya instruktioner och guider.

Exempel på arbetsuppgifter

Lagerhållning av enheter och tillbehör
Hantera garanti och reperationsärende.
Arbeta med sortiment och utbud.
Registrering av enheter
Leverans både inom kunden men även till externa kunder
Sampaketering av enheter, abonnemang samt övriga tjänster
Registerhantering
Hantera Servicepoints både inom och utanför kunden
Utlämning av enheter och support i Tannefors, Linköping

Den du är idag:

Du är kundorienterad, affärsmässig och proaktiv med att fånga upp potentiella utmaningar innan de uppstår. Du är van att arbeta självständigt samtidigt som du är en god lagspelare och gärna delar med dig av dina kunskaper. Vidare har du en förmåga att driva dina processer framåt och kommer gärna med förslag samt processförbättringar. Bra kommunikationsförmåga och lyhördhet är en fördel.

Vi lägger vikt vid din personliga lämplighet för rollen. Det kan till exempel vara att du kan sätta dig in i användarens situation för att på ett professionellt och pedagogiskt sätt hjälpa till där det behövs. Hjälpsamhet är ett nyckelord!

Uppdragsstart är i oktober på heltid, uppdraget pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2023-09-18

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
8119676

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: