Administratör/assistent

Adecco Sweden AB, Sundbyberg / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Sundbyberg
2007-11-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör/assistent" (publicerad 2008-02-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg i Sundbyberg, Solna, Stockholm, Sollentuna, Ekerö eller i hela Sverige

Kontorsassistent sökes till uthyrningsverksamhet!

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Adecco är ett auktorisetat bemanningsföretag!

Nu söker Adecco kontorsassistenter till sin uthyrningsverksamhet inom verksamhetsområde Office & HR i Stockholm, Solna och Sundbyberg.

Publiceringsdatum
2007-11-23

Dina arbetsuppgifter
I egenskap av konsult kommer du att ambulera mellan olika kunder under kortare eller längre tid. Genomsnittlige uppdragslängden är ca 6 månader.
Din anställning kommer att inledas med ett uppdrag hos en av våra kunder.

Arbetsuppgifterna kan variera mellan olika uppdrag hos olika kunder. Ute hos kund sköter du en del av deras administration mer eller mindre självständigt. Detta kan vara uppdatering och registrering i olika databaser, stöd till VD-n eller avdelningschefer, support till olika avdelningar så som sälj, inköp, eller marknad.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet och van vid att arbeta på kontor med administration. Meriterande om du har jobbat i minst ett affärssystem. Du är duktig på att skriva och kan formulera dig väl. Det är också viktigt att du skriver och registrerar snabbt och noggrant.

Vi söker dig som är strukturerad och engagerad . Vidare är det viktigt att du är initiativtagande och trivs att arbeta både självständigt och i grupp. För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och uppskattar en vardag som utvecklar och stimulerar dig.

Vad erbjuder vi?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.

Tjänsten som ambulerande administratör ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB och jobbar hos någon av våra kunder via olika uppdrag som matchar din kompetens.

Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via länken: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualizationbycandidate.asp?lVacancyIden=473346

Vid frågor kontakta Cilla Orban, Adecco Sundbyberg, E-postadress: cilla.orban@adecco.se eller tel.08-598 981 54

Välkommen att söka!

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare, heltid

Ersättning
Enligt avtal

Kontakt
Cilla Orban, 08- 598 981 54 Telefon, cilla.orban@adecco.se , Rekryteringsansvarig

Företag
Adecco Sweden AB, Sundbyberg
Järnvägsgatan 22
17235 Sundbyberg
Telefonnummer: 08-100 500
Mer information på http://www.adecco.se

Kontorsadress
Järnvägsgatan 22
Sundbyberg

Jobbnummer
67661

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Sundbyberg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg: