Administratör/assistent till advokatbyrå i centrala Sthlm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-01-29

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu en Administratör/assistent till en advokatbyrå i centrala Stockholm. Du kommer att ha en central roll i organisationen och arbeta brett som administratör/sekreterare till byråns jurister samt arbeta med samordning och koordinering av firmans marknadsföring. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som administratör kommer att vara administrativt kontorsarbete i form av bland annat formatering, redigering och korrekturläsning av dokumentation. Sen kommer du även att arbeta med informationssökning, fakturering, resebokningar och framtagande av presentationsmaterial. Arbetsuppgifter som avser firmans marknadsföring kommer att innebära att organisera seminarier och events. Men sedan även att uppdatera webbsidor och hantera inlägg i sociala medier, hjälpa till med pressreleaser, artiklar, nyhetsbrev och broschyrer samt hantera information till rankinginstitut.

Vem är du?

Vi söker efter en relationsskapande, kommunikativ och lyhörd lagspelare som vill utvecklas i en högpresterande internationell miljö. Du tycker om administration och är en trygg och noggrann person med hög integritet. Du har förmågan att hålla många bollar i luften samtidigt och kan hålla en hög kvalitet på ditt arbete även vid hög arbetsbelastning. För at trvias i rollen bör du vara prestigelös, lösningsfokuserad och självgående. Vi tror att du är i början av din karriär och är intresserad av en tillfällig roll på ca. 3 månader med stora utvecklingsmöjligheter. Du har god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska, såväl i tal och skrift. Du bör vara en van användare av MS Office och det är meriterande om du har arbetat i Indesign och Photoshop. Även relevant erfarenhet eller viss utbildning inom marknadsföring eller media och kommunikation är meriterande.

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll hos en advokatbyrå som sitter i fina lokaler i Gamla Stan. Tjänsten är med omgående start och du kommer att vara anställd i 3 månader som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning, för rätt person finns det chans till förlängning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start

Omgående

Ersättning
Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall victoria.dall@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3930685

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: