Administratör / Administration / Säljstöd inom telekom

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-01-18

Företaget
Företaget verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Företaget söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

I denna tjänst är ett konsultuppdrag på minst sex månader, med goda möjligheter till förlängning. Tjänstens omfattning är 80%.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör ansvarar för att administrera, registrera och dokumentera diverse säljaktiviteter och avtal. Du tillhör en säljavdelning där utgör du en central funktion i det administrativa arbetet och du arbetar nära företagets säljare. Som administratör har du främst interna kontaktytor där du arbetar i nära dialog med dina medarbetare, vilka du även tar emot dina arbetsuppgifter från. Din roll kan beskrivas som ett administrativt säljstöd, där ditt arbete bidrar till att skapa förutsättningar och korrekta underlag för företagets säljorganisation.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare erfarenhet arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller säljsupport
• Du har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska
• Kunskaper i Excel ses som meriterande

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administratör, administration, säljstöd, affärsstöd, säljsupport, sälj, support, registrering, dokumentation, IT, telekom, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3268444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: