Administratör / administration / receptionist med omgående start

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-02-11

Företaget
Sveriges a-kassor arbetar som en serviceorganisation för Sveriges 27 a-kassor och är deras gemensamma service- och intresseorganisation. Det betyder att Sveriges a-kassor hjälper a-kassorna med bland annat IT-utveckling, utbildning och opinionsbildning. Syftet är att a-kassorna ska kunna administrera arbetslöshetsförsäkringen på ett så snabbt och effektivt sätt som möjligt. Idag arbetar omkring 80 personer på kontoret i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör på Sveriges a-kassor kommer du att tillhöra organisationens administrationsavdelning. Till dina huvudsakliga arbetsuppgifter hör diarieföring, arkivering, behörighetsadministration, underhåll av mail-grupper, ansvar över informationsmail och löpande administration. Du ingår i en redaktörsgrupp som arbetar med förvaltning, utveckling och support av intranät och extranät i SharePoint samt ansvarar för informationsspridning till a-kassor via detta extranät.

Vidare arbetar du som sekreterare till styrelsen och arbetsutskottet vilket innebär förberedelser, mötesadministration och protokollskrivning vid deras möten. Du kommer även att vara behjälplig och bemanna receptionen, delta i diverse projekt och vara involverad i planeringen inför årsmöten och andra konferenser.

Rollen innebär ett stort eget ansvar och mycket varierande arbetsuppgifter.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning är meriterande
• Flytande kunskaper i svenska
• Goda kunskaper i Officepaketet samt i Adobe Acrobat
• Mycket meriterande med utbildning eller motsvarande erfarenhet av SharePoint.
• Erfarenhet av liknande arbete som sekreterare, administratör eller annan serviceroll är meriterande

Vi tror att du som söker värdesätter att arbeta strukturerat och tack vare din erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det inte några problem för dig att självständigt driva ditt arbete framåt. I och med att det är en bred administrativ roll med många kontaktytor har du en vana att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Du trivs med att ha en stödjande funktion och har lätt för att samarbeta med andra. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 18 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Sveriges a-kassor. Det finns möjlighet till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: assistent, sekreterare, assistent, administratör, administration, omgående, stockholm, administrativ asssistent, reception, receptionist

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4605365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: