Administratör / Administration / Receptionist

Bravura / Receptionistjobb / Göteborg
2017-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / Administration / Receptionist" (publicerad 2018-07-03) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-10-24

Företaget
Detta familjeägda företag är verksamt inom livsmedelsbranschen och har totalt cirka 120 medarbetare. Företaget fokuserar på kvalitet och kundbemötande och firade nyligen 100 år. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Partille, Göteborg. Företaget är i en expansiv fas och söker dig som vill vara en del av deras framgång och som vill arbeta i en självständig administrativ roll.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör har du utgångpunkt i företagets reception. Du ansvarar för ärenden som rör reception och orderhantering och du arbetar i nära dialog med dina kollegor. Dina arbetsdagar är varierande då du har flera olika kontaktytor och därför är det viktigt att du gillar att arbeta lösningsorienterat. Exempel på konkreta arbetsuppgifter är att skriva fraktsedlar, administrera order samt att supportera transportförare och kunder, både personligen och till viss del via telefon. Det centrala i denna roll är att du har en serviceinriktad inställning snarare än specifika kunskaper i exempelvis orderhantering.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare erfarenhet arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller service
• Du har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administratör, administration, order, ordermottagare, orderläggare, orderhanterare, receptionist, reception, admin, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3765763

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: