Administratör/ Administration/ Ekonomi/ Omgående

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-21

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Företaget består av två förlag och är en modern kommunikationsbyrå. De driver försäljning både genom egna webshoppar samt via återförsäljare och externa kunder. Vi berättar mer om företaget under en intervju.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör har du en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du arbetar dels med löpande bokföring för företaget och dess dotterbolag. Vidare lägger du upp projekt och ansvara för artikeldata i företagets affärssystem. Du agerar administrativt stöd samt avslutar avtalsskrivningar med externa parter. Utöver det är du även intern och extern support för artikelinformation.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har arbetslivserfarenhet av liknande roller
• Utbildning inom administration är meriterande
• Van användare av Excel och tidigare erfarenhet av affärssystem (NAV är meriterande)
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska

Som person är du nyfiken, driven och har förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete. Vidare motiveras du av att ha ett tätt samarbeta med dina kollegor för att tillsammans nå framgång. Du är tillmötesgående och har stort intresse av att hjälpa andra för att på så sätt erbjuda en mycket god upplevelse för andra. Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, ekonomi, omgående, Helsingborg, bokföring, support, NAV, projekt, artikeldata, administrativt stöd, stöd, avtalsskrivning.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Caroline Christensson
caroline.christensson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6363325

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: