Administratör
Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2011-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2015-11-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2011-04-26Beskrivning av jobbetNu söker vi för kunds räkning en administratör på heltid med start omgående. Vår kund arbetar med järnvägs-, luftfarts-, sjöfarts- vägtrafik-, körkorts- och yrkestrafikfrågor.
Som administratör arbetar du med inkommande handlingar inom yrkestrafik för hela Sverige. Du kommer bland annat att arbeta med kodning, handläggning, flyttning av ärenden, stickprover och statistik.
Dina personliga egenskaperDu som söker bör ha erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter sedan tidigare. Som person är du flexibel, stresstålig och noggrann. Du är en van datoranvändare och har lätt för att sätta dig in i nya system.
Vänligen sök tjänsten via
www.uniflex.se eller skicka din ansökan till
kontorgbg@uniflex.se . Ange referens "Administratör".
Tillsättning sker omgående så skicka in din ansökan redan idag!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-26
Ange följande referens när du ansöker: 595
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Jobbnummer 913793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.