Administratör

Pima Bemanning & Rekrytering AB / Administratörsjobb / Sollentuna
2025-08-15


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Pima Bemanning & Rekrytering AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Upplands-Bro, Solna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-08-15

Arbetsuppgifter
Orderadministratör till vår kunds lager

Vi söker en noggrann och driven Orderadministratör som vill bli en viktig del av vårt team. Rollen innebär att du ansvarar för orderhantering, kommunikation med kunder och leverantörer, samt administrativa uppgifter kopplade till lager och logistik.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande och utgående order
• Kommunicera med kunder och leverantörer på svenska och engelska
• Säkerställa korrekt dokumentation och uppföljning
• Arbeta med statistik, rapporter och enklare ekonomiska beräkningar
• Stötta lagerverksamheten med administrativa processer
• Använda Office-paketet (Word, Excel, Outlook) för dagligt arbete

Profil
Vi söker dig som:

Har starka kunskaper i svenska (tal och skrift)

Kan tala och skriva på engelska obehindrat

Har god matematisk förmåga och gärna ekonomisk bakgrund

Är analytisk och strukturerad

Är noggrann och har förmåga att hantera många uppgifter samtidigt

Är stresstålig och flexibel

Har god samarbetsförmåga och kan ta konstruktiv kritik

Är punktlig och håller deadlines

Ersättning
Fast l?n

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "155".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Pima Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556764-9446), http://www.pimabemanning.se/

Arbetsplats
Pima Bemanning AB

Kontakt
Ingela Stengel-Dahl
ingela@pimabemanning.se

Jobbnummer
9460400

Prenumerera på jobb från Pima Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Pima Bemanning & Rekrytering AB: