Administratör

Feelgood Svenska AB / Receptionistjobb / Olofström
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Olofström, Bromölla, Karlshamn, Sölvesborg, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood Svenska AB i Olofström, Kristianstad, Hässleholm, Karlskrona, Perstorp eller i hela Sverige

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Läs mer på www.feelgood.se

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Olofström arbetar, ca 12 medarbetare med olika yrkesprofessioner. Vi levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering samt medicinska kontroller. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Då vår administratör nu ska in i ny fas i livet och njuta av den så söker vi hennes ersättare till vårt glada och pigga team.

Som administratör på vår enhet är Du intresserad av att bygga och utveckla goda relationer både med våra kunder och kollegor. Vi ser även att du har ett affärsmässigt förhållningssätt och är en god lagspelare. Du är ett viktigt internt stöd och en del i att utveckla våra interna processer och arbetssätt.

Arbetsuppgifter:

• Ta emot inkommande telefonsamtal för tidsbokning.
• Hantera uppdragsbeställning och tidsbokning från kund via webbportal.
• Inscanning och arkivering av dokument.
• Viss hantering av fakturor och följesedlar.
• Framtagning av statistik och kassarapporter.
• Inköp av material till enheten.
• Serva kollegor på enheten med tidbok och scheman, viss IT-stöd.
• Administrera och planera projekt samt tidboksplanering vid utbildningar till kund.
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter.

Du kommer vara delaktig i kommunikation mot kund samt löpande intern kommunikation. Du deltar i olika interna forum för att utveckla och stödja våra olika processer. I din roll kommer du att ha ett nära samarbete med konsultchef och övriga teamet.

Vi söker dig som brinner för service, leda projekt och administration. Du är intresserad av problemlösning, strategisk planering och organisation.
Du är strukturerad, självgående och behärskar engelska i tal och skrift, har körkort och mycket goda IT-kunskaper

Omfattning: Tillsvidareanställning på 100%. 6 månaders provanställning tillämpas.
Tillträde V33 2024.

Vid frågor kontakta:
Operativ chef: Jessica Lundmark, jessica.lundmark@feelgood.se

Arbetsplatsombud: Emelie Bujukliev, emelie.bujukliev@feelgood.se

Sista ansökningsdatum för tjänsten är 2024-04-30. Vi intervjuar löpande

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Feelgood Svenska AB (org.nr 556511-2058)

Arbetsplats
Feelgood

Jobbnummer
8612349

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood Svenska AB: