Administratör

Bring Frigoscandia Supply chain management / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bring Frigoscandia Supply chain management i Helsingborg

Affärsområde Supply Chain Management verkar som en 4PL aktör och har bl.a. det globala ansvaret för de fysiska- administrativa- och finansiella flödena från producenter i huvudsak inom, men även utanför Norden till våra kunder runt om i världen. Idag arbetar vi bl a med IKEA, General Mills, Tivall, HSÖ, Yoplait och Burger King. De fysiska logistiktjänsterna köps upp från olika logistikpartners. Dessa är lokaliserade i Sverige, Norge, Italien,Spanien, Belgien, UK, Schweiz, Australien, Canada, Ryssland, Japan samt på två ställen i USA. Affärsområde SCM omsatte 2008 ca 596 milj kronor.
Vi söker nu en Administratör som kommer att arbeta med vår ryska marknad.
Som Administratör för vår ryska marknad kommer du framförallt att arbeta gentemot våra kunder och vår plattform i Ryssland.
I befattningen som Administratör ingår bl a ett ansvar gentemot vårt lager i Ryssland gällande allt löpande. Detta kan innefatta översyn av artiklar i lager, hållbarhet på artiklar, reklamationer, men även kontakt med lokala leverantörer samt fakturakontroll.
Förutom att arbeta mot vårt lager kommer du att arbeta gentemot våra kunder i Ryssland. De frågor som kan dyka upp här kan vara mycket varierande.
För att lyckas i detta arbete är det är viktigt att du som söker har vana vid att arbeta direkt gentemot kund, gärna med bakgrund i transport/logistik branschen. Du måste vara serviceinriktad med stort kundfokus, samt vara stresstålig. Du måste ha intresse för andra människor och kunna arbeta med både intern och extern personal. Arbetet är variationsrikt och det är viktigt att du har förmåga att prioritera och organisera ditt arbete självständigt för att kunna trivas på denna tjänst.
Har du erfarenhet eller utbildning inom ekonomi tillsammans med erfarenhet att arbeta med ryska bolag är detta en stor fördel.
Du som söker måste ha ryska som modersmål, samt kunna tala och skriva svenska och engelska på en mycket god nivå. God datorvana är ett måste (Office paketet) och vana vid att arbeta med vårt affärssystem M3 (Movex) samt ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Vill Du veta mer om tjänsten är Du välkommen att ringa Irina Kärnsund +46 42 17 82 09 alt. eller Åsa Waldemarsson på tel.  +46 42 178355. Din intresseanmälan skickar Du senast 2009-12-31 genom att klicka på "skicka din ansökan" och följa instruktionerna.

Publiceringsdatum
2009-12-14

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enl. överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-31
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Åsa Waldemarsson, +46 042-178355, +46 0708-178003

Företag
Bring Frigoscandia Supply chain management

Adress
Bring Frigoscandia Supply chain management
Landskronavägen 9-21
25109 Helsingborg

Jobbnummer
552744

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bring Frigoscandia Supply chain management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bring Frigoscandia Supply chain management: