Administratör

Nuvia Nordic AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nuvia Nordic AB i Norrköping, Nyköping, Nynäshamn, Oskarshamn, Östhammar eller i hela Sverige

Nuvia Nordic AB har idag uppdrag på samtliga kärntekniska anläggningar i Sverige. Vi bistår våra kunder med kvalificerad personal under deras årliga revisionsavställningar men även under drift och avveckling.

Vi förstärker nu vårt team med en Administratör till vårt huvudkontor i Norrköping.

Publiceringsdatum
2023-01-17

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos oss kommer du ha en viktig funktion på bolaget och stötta ekonomiavdelningen och VD i det dagliga arbetet, vilket innebär att du behöver vara flexibel och trivs i en roll där du hanterar många olika arbetsuppgifter.

Tjänsten innebär bland annat att du:

• Tar emot och lägger upp beställningar i programmet Qnova.

• Gör orderupplägg programmet Timezync/Briljant

• Hanterar beställningar av kontorsmaterial och städprodukter, telefoni, datorer, rese- och gruppbokningar

• Hanterar vår telefonväxel och post.

Vidare ingår det även en del ekonomiarbete i form av hantering av kundreskontra, avstämning av tidrapporter samt leverantörsreskontra.

Tjänsten är en ny tjänst, vilket innebär att du kommer få möjlighet att forma den utefter dina kompetenser och intressen. Du rapporterar till Ekonomichefen.

Bakgrund och kompetenser:

För att passa till den här rollen tror vi att du har minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning inom ekonomi. Har du erfarenhet av olika affärssystem, tidredovisningssystem, avtalssystem eller HR-system ser vi det som meriterande. För att komma till din rätt så är du van att arbeta i Officepaketet samt har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då vårt moderbolag är franskt ser vi det som positivt om du kan franska, men det är inget krav.

Din personlighet präglas av att du är lugn, samarbetsvillig, serviceminded och gillar att ta egna initiativ. Vi vill att du delar våra värdeord positiv inställning, personligt engagemang och lösningsfokuserad attityd. Tjänsten innebär att du arbetar med många olika uppgifter, vilket ställer krav på att du är ordningsam och strukturerad samt gillar att vara lite allt-i-allo där du stöttar samtliga på kontoret.

Vi är ett litet men sammansvetsat team, med högt till tak och en go stämning. Du kommer dagligen arbeta tillsammans med kollegor så som Ekonomi, VD, HR med flera.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du vill vara med och bygga framtidens Nuvia. Vi ser gärna både manliga och kvinnliga sökande.

Tjänsten kan vara på heltid såväl som deltid utifrån önskemål från den vi väljer att anställa.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval görs löpande.

För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anders Larsson på telefon 076-833 40 05 eller anders.larsson@nuvia.com.

Inför denna rekrytering har Nuvia tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringsbolag och liknande.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nuvia Nordic AB (org.nr 556826-8295), https://www.nuvia.com/sv/

Kontakt
Madeleine Algotsson
+46 706925934

Jobbnummer
7349508

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nuvia Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nuvia Nordic AB: