Administratör
Randstad AB / Backofficejobb / Solna
2022-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2024-06-20) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-12-22Dina arbetsuppgifterVi söker en driven, noggrann och trevlig konsult till vår kund inom detaljhandel. Som konsult skall du arbeta med datainsamling för kundens förpackningar inom egna märkesvaror. Rollen är administrativ och bland arbetsuppgifterna kommer det innebära att kontakta deras leverantörer (både inom och utanför Sverige) och be dem fylla i en specifikation som sedan skall granskas och föras in i datasystemet Validoo.
Som person ser vi gärna att du är du snabb, effektiv, driven, självgående, positiv och lätt att arbeta tillsammans med. Du är även noggrann och tycker om att lösa problem.
• Tjänsten är på heltid med placering i Solna.
• Möjlighet till arbete hemifrån. Kunden har i regel 3 dagar på kontoret och 2 dagar hemifrån.
• Uppdraget startar 2023-02-01 och pågår till och med 2023-12-31.
• Språk: Svenska & Engelska
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på
www.randstad.se, senast 2023-01-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
deniz.korkmaz@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
• Sköta kontakt med leverantörer
• Datainsamling för kundens förpackningar inom egna märkesvaror
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Grundläggande kunskaper i excel
• God systemvana
• Meriterande om du arbetat med system som: Validoo, masterdata eller liknande inom produktutveckling
Om företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201420892".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Deniz Korkmaz
deniz.korkmaz@randstad.se Jobbnummer 7288361
Observera att sista ansökningsdag har passerat.