Administratör

Anolytech Norden AB / Administratörsjobb / Ystad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ystad, Tomelilla, Skurup, Sjöbo, Simrishamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anolytech Norden AB i Ystad, Sjöbo, Lund, Höör, Hässleholm eller i hela Sverige

Anolytech är nu i behov av en Administratör som kommer stötta upp det administrativa arbetet gentemot avdelningsledare och VD. I rollen som administratör deltar du i den dagliga verksamheten med huvuduppgift att sköta diverse administrativa uppgifter och supportera företagets VD med diverse uppgifter i syfte att avlasta, stötta och frigöra tid. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du är prestigelös och trivs med en omväxlande tjänst. Du kommer främst att arbeta kontorstider men tjänsten kräver en viss tillgänglighet utanför ordinarie arbetstider.
Vi strävar hela tiden efter att hitta effektivare arbetssätt, där ser vi gärna att du är med och bidrar. Du erbjuds en bred och dynamisk formbar roll med stora chanser till både utveckling och ansvarsområden.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå utav:
Stötta och avlasta VD
Avlasta avdelningscheferna i administrativa arbetsuppgifter
Hantera sammanställningar och sorteringslistor
Föra protokoll
Sammanställa presentationsmaterial
Personaladministration
Systemadministration
Internkommunikation
Enklare ekonomisk administration
Bokningar
Koordinering mellan olika avdelningar
Orderhantering
Beställning av kontorsmaterial
Planering av event
Ta emot besökare, inkommande samtal och mail
Se till att tekniken fungerar
Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret



Publiceringsdatum
2022-10-26

Profil
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. För att lyckas i rollen ser vi att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du är stresstålig, hungrig på nya utmaningar och ser möjligheter snarare än problem.
Vi ser att du som söker har gymnasial utbildning och har minst ett par års erfarenhet av arbete med administration. Du har systemvana och goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och SharePoint.
För att du ska trivas i rollen som administratör på Anolytech är du tillmötesgående samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra för att få verksamheten att fungera optimalt. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.
Vidare ser vi att du har:
Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
God datorvana
Tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter
Eftergymnasial utbildning
Erfarenhet av Officepaketet

Om Anolytech
Anolytech bidrar till bättre hälsa för människor och djur - samtidigt som vi medverkar till ett mer hållbart samhälle och en sundare planet. Vårt mål när vi startade 2005 var att ersätta farliga produkter med ett miljövänligt alternativ - helt fritt från farliga kemikalier - och det är exakt vad vi har gjort. Vår desinfektionslösning AnoDes utvinns ur salt i en pH-kontrollerad process med hjälp av endast vatten och el. AnoDes avdödar skadliga mikroorganismer till 99,9% men är 100% snäll mot människor, djur och natur.
Tillsammans med vår svensktillverkade desinfektionsteknik kan AnoDes användas för att säkerställa bakteriefritt dricksvatten, hand- och yt-desinficering och desinficering via dimning - på plats hos våra kunder. Det är ett miljövänligt alternativ med en hållbar cirkulär process som tryggar den egna försörjningen men även minimerar risker, emballage och transporter. På så sätt minskar vi smittspridning samtidigt som vi bidrar till ett mer hållbart samhälle!
Trivs du med att arbeta med engagerade och kunniga kollegor som delar med sig och hjälper varandra? Då är det dig vi söker!
Annat viktigt att veta
Passar ovan på dig? Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande! Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering utanför Ystad, tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-10

Adress
Anolytech Norden AB
Östra Balkåkravägen 317
27193 Ystad

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör Anolytech".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Anolytech Norden AB (org.nr 556938-0750)
Östra Balkåkravägen 317 (visa karta)
271 93  YSTAD

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: sandra.lindstrom@anolytech.com

Jobbnummer
7113591

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anolytech Norden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anolytech Norden AB: