Administratör 50%
Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Luleå
2013-05-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör 50%" (publicerad 2014-12-19) ⬅️
Visa alla företagsekonomjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Administratör 50%
Har du erfarenhet av administration, gärna inom industri och har viss kännedom av tekniska produkter tycker vi att du ska söka denna tjänst.
Just detta uppdrag är hos en världsledande kund inom sitt område som jobbar mycket mot gruvnäringen och kommuner. Företaget finns etablerade på olika orter i Sverige. Här i Norrbotten har de kontor i Luleå och i Gällivare.
Hur ser din arbetsdag ut?
Din dag kommer framför allt att handla om att serva tekniker och säljare inom företaget med diverse administrativa uppgifter, som bland annat att registrera arbetsbeställningar och i viss mån vara med i framtagandet av offerter. Det är bra om du har någon slags erfarenhet av industri eftersom ditt jobb till viss del handlar om att hantera lagerfrågor och beställa reservdelar. Du kommer ha stort utrymme till att utforma din dag som du själv känner och skapa hållbara rutiner för verksamheten.
Vem trivs här?
Så har du något års erfarenhet av administrativa uppgifter och god datorvana kommer du att sätta dig in i arbetsuppgifterna relativt snabbt. Som person är du självständig och gillar att ta egna initiativ, samt har en positiv inställning och ser möjligheter istället för motgångar. Du trivs med ordning och reda och har god förmåga att skapa kontakter med såväl kollegor som kunder.
För din skull är kunden beredd att satsa på utbildning i deras affärssystem för att underlätta din upplärning. Ett plus i kanten är om du även känner till affärssystemet Iscala.
Vad erbjuder vi?
En arbetsplast var du kommer att finna inspiration och möta många människor.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Kontor, administration & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom snar framtid därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.
Vid frågor rörande rekryteringsarbetet kontakta Carolina Sevä på 0920-27 10 74
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-05-17Arbetstider och omfattningFrån mitten slutet av augusti och löpande framöver
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarolina Sevä 070-2492060
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
Jobbnummer 1556344
Observera att sista ansökningsdag har passerat.