Administratör
Region Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
2021-08-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2024-07-15) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Hjälpmedelsverksamheterna inom Stockholms läns sjukvårdsområde som på uppdrag av Hälso- och sjukvårdsförvaltningen ansvarar för drift av hjälpmedelsverksamheter inom Stockholms län.På Hjälpmedelsverksamheterna arbetar ca 260 medarbetare inom olika befattningar, bl a hjälpmedelskonsulenter, tekniker, logistikpersonal, chaufförer, administratörer. Verksamheten är belägen i Långbro Park Fruängen/Älvsjö.samt i Solna på två olika adresser. Resultatenheten leds av en verksamhetschef. Du kommer att tillhöra enheten Verksamhetsstöd där vi idag är 26 personer som jobbar inom bl.a. hanterar administration och support i frågor inom IT, systemförvaltning, kvalitet o miljö, information, verksamhetsuppföljning, statistik, ekonomi, patientsäkerhet, avvikelsehantering samt post och inköpsfunktioner. Du kommer verka i en organisation som är i ständig förändring, där utvecklingen av servicenivån till verksamheterna är mycket högt prioriterad.
Publiceringsdatum2021-08-16Dina arbetsuppgifterDu kommer bl a förvalta ett artikelregister där uppdatering mellan olika system sker. Arbetet består både av att lägga upp nya sortiment i samband med nya avtal och att uppdatera och korrigera i befintliga register. Arbetet innebär en hög grad av noggrannhet och service där du har nytta av att se helheten och förstå artiklarnas flöde internt inom verksamheten.
Du kommer även att besvara vissa frågor angående patientfakturor löpande i de fall vi behöver förstärka. Detta kan förekomma vid arbetstoppar eller ersättarplanering. Du besvarar i huvudsak frågorna via telefon eller mail. Utbildning i systemet för reskontran kommer att erbjudas.
Anställningsform:
Tillsvidare.
Vi söker dig som har:
Erfarenhet av Sesam 2 och Hjälpmedelstjänsten. Det är de två system vi arbetar med i huvudsak.
Mycket goda kunskaper i Officepaketet och är en skicklig användare av Outlook, Excell och Word.
Vana att driva frågor självständigt och har en god kommunikativ förmåga.
Erfarenhet av att arbeta praktiskt med artikelvård och leverantörer.
Noggrannhet och helhetssyn är två viktiga egenskaper hos oss, tillsammans med en god samarbetsförmåga och teamkänsla.
Extra meriterande är det om du tidigare har jobbat inom SLSO, och Hjälpmedelsverksamhet.
Dina personliga egenskaperDu är serviceinriktad, öppen, lyhörd, strukturerad och har lätt för att samarbeta. Du är självständig och har en vilja att utveckla dig själv och ditt arbete. Du ser samarbete och samverkan med kollegor som en naturlig arbetsform.
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och kan hålla en god struktur i allt du hanterar.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Information om tjänsten lämnas av:
Enhetschef Eva Wijk tfn 08-123 476 19
Facklig information lämnas av:
Vision Ola Tellner tfn 008-123 404 81
Sista ansökningsdagen:
2021-08-23
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION STOCKHOLM
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "174206".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Stockholm (org.nr 232100-0016)
Arbetsplats Stockholms Läns Sjukvårdsområde Slso
Jobbnummer 5902147
Observera att sista ansökningsdag har passerat.