Administratör
Ghost Competence AB / Administratörsjobb / Luleå
2019-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2022-09-15) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Överkalix eller i
hela Sverige Ghost Competence söker nu för vår kund KPMG en administratör.
All kontakt gällande tjänsten ska ske via Ghost Competence AB.
Information om tjänsten
Tjänsten är en del av vår konsultverksamhet, du kommer att vara anställd av Ghost Competence men jobba som konsult hos KPMG.
Uppdraget kommer att vara på deltid 75 % och pågå i sex månader. Förutsatt att alla parter är nöjda kommer du därefter att bli anställd direkt hos KPMG.
Information om kundföretaget
På KPMG arbetar vi tillsammans med våra kunder för att skapa trygghet och bidra i förändring.
Vi drivs av att förmedla affärsmässiga insikter och erbjuder branschspecifika och kvalificerade tjänster inom revision, skatt och rådgivning. Genom vårt globala nätverk är vi ett av världens ledande kunskapsföretag med fler än 207 000 specialister i över 153 länder. I Sverige har vi stark lokal förankring med 1500 medarbetare på orter över hela landet.
KPMG Norrbotten har kontor i Luleå och Haparanda, men har uppdrag i hela länet. KPMG i Norrbotten har ca 20 medarbetare som arbetar med såväl mindre som större företag, offentlig sektor, föreningar och stiftelser med mera. KPMG förenar lokal förankring och gedigen kunskap med den globala revisionsbyråns nätverk och specialistkompetens. KPMG kan möta varje behov du har, vart du än är på väg.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos KPMG ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt. Du har arbetsuppgifter som kundadministration, fakturahantering, posthantering, samt inköp och bokningar. Du hanterar felanmälan, har kontakt med städbolag och fastighetsägare. Vidare är du behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent. På sikt kan ytterligare uppgifter inom området kontorsservice tillkomma. I jobbet ingår även att besöka Haparandakontoret 1-2 dagar per månad.
Arbetet är på 75%
Vi söker dig som
• har gymnasieutbildning - 3-årig
• har erfarenhet från servicerelaterat arbete
• har goda kunskaper i tal och skrift - svenska
• Telefon- och datorvana är meriterande
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande
• B-körkort
För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.
Fakta
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: 75 %
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare
ORT: Luleå
URVAL: Sker löpande
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2018-03-20
KONTAKT:
maria@ghostcompetence.se Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
maria@ghostcompetence.seVaraktighet, arbetstid
Deltid 75% Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-03-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-20
Ange följande referens när du ansöker: 614
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lundgren
maria@ghostcompetence.seFöretagGhost Competence AB
AdressGhost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå
KontorsadressTrädgårdsgatan 8
Jobbnummer 4661537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.