Administratör
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Boden
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Boden,
Luleå,
Älvsbyn,
Piteå,
Kalix eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Boden,
Luleå,
Älvsbyn,
Piteå,
Kalix eller i
hela Sverige Är du redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av administration, interna och externa kontakter samt service på en hög nivå? Då är tjänsten som administratör hos oss något för dig!
Nu söker vi dig som gillar administration, koordination och ordning och reda.! Vill du arbeta på heltid för Adeccos räkning, hos en av våra attraktiva uppdragsgivare.
Publiceringsdatum2018-02-02Om tjänstenSom administratör kommer du att arbeta med posthanteringen på avdelningen, du kommer att sköta beställningar, debiteringar, fakturering och kundärenden via epost. I rollen ingår också telefonpassning, administrera avgifter, uppdatera system, skicka och skriva ut dokument och informationsbrev.
Om dig
Du som är prestigelös och positiv i ditt förhållningssätt kommer att trivas här! Vi tror att du gillar problemlösning och är analytiskt lagd, samtidigt som du är noggrann och ha god förmåga att samarbeta med både interna och externa kontakter. Vi ser också att du har en gymnasial utbildning i ekonomi eller administration.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av generella administrativa arbetsuppgifter inklusive fakturahantering, samt förmåga att hantera många och varierande arbetsuppgifter både skriftligen och via telefon.
Arbetsbelastningen kan variera över tid då vissa arbetsuppgifter är periodiskt återkommande - till exempel månads- eller kvartalsvis rapportering och registrering. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som ekonom är ett konsultuppdrag med tillsättning 1 mars. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 5 månader med möjlighet till förlängning.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Filip Johansson 070-216 44 08.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFilip Johansson
Filip.Johansson@adecco.se 070-216 44 08
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
KontorsadressSödra Kungsgatan 4
Jobbnummer 3942478
Observera att sista ansökningsdag har passerat.