Administratör

Titek Consulting / Inköpar- och marknadsjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Titek Consulting i Oskarshamn

Vi söker nu en administratör till uppdrag hos kund i Oskarshamn med start omgående.

Tjänsten innefattar orderhantering och inköp i affärssystem. Du kommer att få en egen kundkrets som ansvarsområde och jobba tillsammans med ett mindre team. Tjänsten innebär att du sköter hela kedjan från början till slut. Allt från offerering till beställning och säkerställa leveranser av både tjänster och material.
Du behärskar engelska och svenska väl i tal och skrift.

Vi söker dig som är strukturerad, serviceminded och ser dig själv som en problemlösare. Du bör ha goda kunskaper i MS Office paketet och framför allt MS Excel. Tidigare erfarenheter av affärssystemet Pyramid är meriterande.

TiTEK Consulting är ett konsultbolag som jobbar med projektledning & personaluthyrning. Vi hjälper dig eller ditt företag att hitta rätt person till rätt plats för ett kvalitativt och produktivt genomförande. Inget projekt är för stort eller för litet.

Publiceringsdatum
2018-01-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-08
Ange följande referens när du ansöker: Administratör

Kontakt
Tim Josefsson tim.josefsson@titekconsulting.com 0723005070

Företag
Titek Consulting

Adress
Titek Consulting
Kikebogatan 6 A Lgh 1201
57255 Oskarshamn

Kontorsadress
Kikebogatan 6 A Lgh 1201

Jobbnummer
3891947

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Titek Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Titek Consulting: