Administratör
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2018-10-31) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige JobQuest behöver Administratör/Koordinator till kund i Stockholmsområdet!
Tjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter är att med en hög servicekänsla möta behovet av servicetjänster hos kunden på ett effektivt sätt. Du kommer att arbeta med serviceleveransen och att skapa en hög kundnöjdhet. Rollen innebär ett omfattande samarbete både internt men även externt med exempelvis underleverantörer och entreprenörer. Du kommer bl.a. att Administrera inkommande förfrågningar, boka konferenser med tillhörande uppgifter. Samordna beställningar till möten och liknande samt kontera tillhörande fakturor. Vidare kommer du att ta hand om allmänna kontorsgöromål/Administration.
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Uppdragstiden är heltid under perioden 2017-01-16 t.o.m. 2017-08-31 med möjlighet till förlängning.
Som administratör är du positiv och behöver du tycka att det är roligt och givande med administrativt arbeta. Gilla struktur och kunna skapa struktur samtidigt som du har flera uppgifter parallellt.
Vi tror även att du har:
• En god kommunikativ förmåga
• Kunskaper i Office-paketet
• Relevant utbildning
• Erfarenhet av arbete inom administration (praktik är likvärdigt)
• Ha förmågan att prioritera och växla tempo vid behov
• Förmåga att behärska svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• Kan samverka med andra internt/externt
Personliga egenskaper:
• Orädd, våga ta för dig och ta egna beslut
• Social kompetens oavsett vem man pratar med
• Tycka om att arbeta med service
• Utåtriktad och social
Meriterande:
• Erfarenhet av fakturahantering
• Erfarenhet av lönesystem
• Erfarenhet av statlig verksamhet
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och är därmed också kollektivt anslutna.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Möjlighet till förlängning
Publiceringsdatum2016-12-22ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherés Rydell
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3230097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.