Administratör

draftIT AB / Butikssäljarjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos draftIT AB i Karlstad, Malmö eller i hela Sverige

Administratör för anpassade lösningar till Draftit

Om Draftit
På Draftit hjälper vi specialister och chefer att ligga steget före genom smarta webbverktyg. Vi sammanfattar inte bara juridik, vi sätter den i kundens sammanhang och hjälper dem att använda den.

Med oss kan kunden vara säker på att de alltid får de senaste nyheterna om sin omvärld, tätt åtföljda av vägledande material och inspirerande innehåll. Juridik med oss är okomplicerad. Det ska vara lätt att göra rätt.

Vår ledstjärna har alltid varit att lyssna på kunden och bygga lösningarna utifrån deras vardag. De arbetar med allt från HR och Lön, till Skolledning och Dataskydd. Med våra produkter sparar de tid, är förberedda och handlar korrekt.

Draftit har vuxit stabilt sedan vi startade 2004. Idag är vi 40 medarbetare som ansvarar för att våra kunder ska få en VIP-upplevelse och ligga steget före. Vi utökar vårt team varje månad för att kunna möta kundens och marknadens krav. Varmt välkommen till oss!

Publiceringsdatum
2016-05-17

Om tjänsten
Draftits produktavdelning ansvarar för att Draftit har den optimala produktportföljen och produktkvaliteten för bolagets målgrupper samt ansvarar för att alla produkter är flitigt använda. Produktutvecklingen blir allt viktigare för oss och vi behöver frigöra tid från befintliga projektledare för att kunna fortsätta utveckla projekten enligt plan.

Administratören för anpassade lösningar är en nyinrättad tjänst hos Draftit och ska fungera som avlastning och stöd till befintliga projektledare inom produktavdelningen.

Några av dina arbetsuppgifter:

• Avlasta och stödja projektledarna för anpassade lösningar
• Planera och prioritera arbetet tillsammans med projektledarna
• Bygga upp produktinnehåll i EpiServer CMS
• Uppdatera produktinnehåll i EpiServer CMS

Bakgrund
För att fungera och trivas bra i rollen behöver du vara självgående och strukturerad i ditt arbetssätt, vilket innebär att du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt samt sätter upp och håller tidsramar. Du har förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter parallellt, är noggrann, ansvarsfull och har lätt att skapa nya kontakter. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska samt har goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet från EpiServer eller annat CMS verktyg är meriterande. Erfarenhet eller utbildning inom HR är meriterande.

Detaljer om tjänstenArbetstid 08:00-16:30
Anställningsform: Tillsvidare, heltid (6 månaders provanställning)
Lön: Fast lön
Tillträde: Augusti
Placering: Karlstad

Kontakt
Patrik Karlsson, Försäljningschef
Maria Lövedahl, Projektledarkoordinator

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: patrik.karlsson@draftit.se

Kontakt
Patrik Karlsson, Försäljningschef 0703280622 patrik.karlsson@draftit.se
Maria Lövendahl, Projektledarkoordinator 010-1992383 maria.lovendahl@draftit.se

Företag
Draftit AB

Adress
Draftit AB
Box 157
67124 Arvika

Kontorsadress
Gråbrödersgatan 2
Malmö

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0570-12420

Jobbnummer
2850660

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från draftIT AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos draftIT AB: