Administratör

Framtiden AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-18

Arbetsuppgifter
Vi söker till vår kund i Ekeby strax utanför Helsingborg en administratör. Tjänsten är ny hos vår kund och kommer därför att formas efterhand. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett framgångsrikt entreprenadföretag med varierade arbetsuppgifter. Som administratör kommer du agera "spindeln i nätet" där du arbetar både administrativt och praktiskt.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Behjälplig vid offertskrivning
• Beställa frakter
• Besvara inkommande samtal från kunder och medarbetare
• Fakturering och inköp av material kan förekomma

Om företaget
Vår kund grundades 2012 och säljer, levererar och monterar allt från nät- och panelstängsel, palissader till manuella och motoriserade grindar, vägbommar och elstängsellarm i södra Sverige. De befinner sig strax utanför Helsingborg och har idag 11 medarbetare. Bolaget har stora kunder och arbetar mot både privata företag och kommuner. Som anställd får du möjligheten att arbeta i ett familjärt, positivt och härligt gäng med mycket frihet under ansvar.

Profil
Tjänsten innebär mycket kontakt med både kunder och medarbetare och vi söker därför dig som är glad, trevlig och serviceinriktad. Du arbetar lösningsorienterat och initiativtagande. Som person strävar du alltid efter att göra ditt bästa, du har en positiv inställning och trivs med att arbeta i högt tempo. Slutligen söker vi som är prestigelös och har god förmåga att hantera många bollar i luften.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi
• God datorvana
• Körkort B

Meriterande:
• Tillgång till bil

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Arbetstider: 07.00-16.00
Omfattning: Heltid
Ort: Ekeby
Start: Omgående
Urval: Urval kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7483
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Feldt helena.f@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drottninggatan 1 D
21211 Malmö

Kontorsadress
Drottninggatan 1 D, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2790678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: