Administratör
Keidser & Nilsson AB / Kontorsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Keidser & Nilsson AB i Gävle Som företag är vi stolta över vår kompetens och innovativa inställning vilket skapar ett positivt och kreativt arbetsklimat. Vi värdesätter god kommunikation och samarbetsförmåga, eget driv samt att du uppskattar att arbeta i en multikulturell miljö. Vi erbjuder en arbetsplats i en internationell miljö med god stämning där vi strävar efter att utvecklas och ha roligt tillsammans på jobbet. Vi erbjuder dig en modern arbetsmiljö med stor frihet, ett motiverat och kreativt team att arbeta med, professionell utveckling samt möjligheter till utlandsuppdrag.
Vi söker en administratör på deltid med start augusti 2016. Arbetsuppgifterna kommer bla bestå av administration, ta emot ordrar, registrera ordrar i vårt interna affärssystem, ta ut plocklistor, justera ordrar utefter ändringar, uppdatera orderstatus, kontakta leverantörer och göra beställningar. I rollen ingår även intern service, telefonkontakt och att föra dialog både för att säkerställa att rätt information tar sig igenom hela flödet och i slutändan resulterar i en 100% nöjd kund. En stor del av arbetet innebär kundkontakt och leverantörskontakt över telefon, mail och skype i en internationell, multikulturell miljö vilket ställer höga krav på kommunikativ förmåga och förståelse för olika kulturer. I rollen ingår även fakturering och kreditering. Tjänsten är inledningsvis på 50% och det är flexibelt om man vill jobba heldagar eller deltidsdagar.
Vi söker dig som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter som administratör och har god data- och telefonvana. Tjänsten kräver goda kunskaper om Storbritannien och Vietnam gärna genom att ha bott en längre tid i länderna. Du är en glad och framåt person som kommer med idéer, är fokuserad på att hitta lösningar och gärna tar egna initiativ. Du trivs bra med administrativa arbetsuppgifter såväl som kund- och leverantörskontakter. Då tjänsten innebär mycket sociala kontakter är du serviceminded och har en god kommunikativ förmåga. Att kunna tala flytande vietnamesiska och har god kunskap om kulturen är ett krav för tjänsten och vi ser gärna att du utrycker dig obehindrat på engelska. Kan du även andra sydostasiatiska språk är det meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Publiceringsdatum2016-03-10KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
work@seigan.seFöretagKEIDSER & NILSSON AB
AdressKEIDSER & NILSSON AB
SÖDRA SKEPPSBRON 14 B
80280 GÄVLE
KontorsadressSÖDRA SKEPPSBRON 14 B
GÄVLE
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
rekrytrera@seigan.se Jobbnummer 2716661
Observera att sista ansökningsdag har passerat.