Administratör

Bravida Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Sundsvall, Mark, Härnösand, Hudiksvall, Söderhamn eller i hela Sverige

"Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor."

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är denna tjänst något för dig.

Till kontoret i Sundsvall söker vi en utåtriktad administratör med känsla för service.

Publiceringsdatum
2014-11-19

Dina arbetsuppgifter
Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi-, personal- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, hantera leverantörsfakturor, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning. Du kommer även att vara ett stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som tidsregistrering, frånvarohantering vid sjukdom, utbildningsinventering, friskvård m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare.

Vi erbjuder dig
Vi kan erbjuda dig en stimulerande arbetsplats med spännande uppgifter. Som en del av Bravida har du en stabil tillvaro med möjlighet att utvecklas och växa inom koncernen, vi är beredda att satsa på dig.

Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och erfarenhet av ekonomiadministration och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av kollektivavtal. Vi ser gärna att du har erfarenhet från teknikinstallationsbranschen. Att du har god datavana är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Vi vill att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

För mer information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Emelie Skälhammar, 072-520 94 91.

Varmt välkommen med din ansökan till oss senast den 30 november. Skicka in ditt CV och personliga brev till oss genom att registrera din ansökan genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom tre övergripande teknikområden: el, vs och ventilation. De tre teknikområdena inkluderar även tjänster inom modern fastighetsdrift, system för brand- och säkerhetsteknik, sprinkler, kyla, projektledningstjänster för bygg och fastighetsbranschen samt service. Bravida har kontor på 150 orter i Sverige, Norge och Danmark.

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB
Box 786
85122 Sundsvall

Kontorsadress
Box 786

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2073907

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: