Administratör

Acentum Personal AB / Kontorsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Acentum Personal AB i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Höör eller i hela Sverige

Vi på Acentum arbetar med rekrytering, bemanning och omställning av personal. Vi arbetar med såväl arbetarsidan som tjänstemannasidan och brett inom de flesta branscher. Det är den korta versionen. Den längre versionen berättar också att den lokala närvaron är något vi värnar om. Avstånden blir korta- både till uppdragsgivare, medarbetare och kandidater. Vi gillar också att vi känner till den lokala arbetsmarknadens utmaningar och möjligheter. Vår genuina erfarenhet garanterar en jämn och hög kvalitet i alla våra processer. Acentum är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Till en av våra kunder i Kristianstad är vi nu i behov av en Administratör.

Uppdraget kommer sannolikt att leda till en varaktig anställning direkt hos vår kund, men kommer att inledas som en inhyrning på 6-9 månader. Vår kund är ett kommunalt aktiebolag varför vi vill att du har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter inom offentlig verksamhet.

Du kommer att ansvara för all diarieföring. Idag används ett manuellt system, men implementering av ett digitaliserat system har inletts och du kommer att vara en viktig länk i den fortsatta implementeringen. Även arkivet kommer att digitaliseras. Förutom ovan så kommer du har flera andra arbetsuppgifter så som posthantering, beställning av kontorsmaterial och visitkort, id-kort etc. Du kommer att vara en viktig intern resurs som ser till att serva arbetskollegor med t ex bokning av resor och möten samt administrera i vår kunds friskvårdssystem.

Vi vill att du ska vara insatt i vad offentlighetsprincipen innebär och därför är det ett krav att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig verksamhet. Det är klart meriterande om du har kunskap om och förståelse för processerna kring t ex anbuds- och avtalsförfaranden. Det är även önskvärt med erfarenhet från diariesystem. Du en van användare av Officepaketet.

Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Du är noggrann i ditt administrativa arbete och du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vidare är du flexibel och du tycker om att ge service. Du är prestigelös och vid behov kan du vara bestämd.

Tillträde till denna omväxlande och intressanta tjänst är den 1 november.

Väcker ovan information ditt intresse- vänligen skicka snarast, eller senast den 29/9, din ansökan till ansokan@acentum.se eller Acentum, Cardellsgatan 13, 291 31 Kristianstad. Har du några frågor, vänligen kontakta Jerry Håkansson på telefonnummer 044-781 44 81 eller jerry.hakansson@acentum.se

Publiceringsdatum
2014-09-11

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-29
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@acentum.se

Företag
Acentum Personal AB

Adress
Acentum Personal AB
Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Cardellsgatan 13
Kristianstad

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 044-7814481

Jobbnummer
1993651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Acentum Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Acentum Personal AB: