Administratör
Charden AB / Kontorsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Charden AB i Varberg Enkelt uttryckt hjälper Charden AB företag och klubbar med marknadsföring, varumärkesbyggnad och lite till. Vår breda repertoar av produkter och tjänster är nämligen helt unik i Sverige! Charden är ett hus fyllt av idéer, kunskap och erfarenhet inom ett flertal olika områden, som alla har gemensamt att få ditt företag att synas och uppmärksammas.
VI SÖKER NU
ADMINISTRATÖR
Publiceringsdatum2013-05-28Dina arbetsuppgifterDu kommer att ha ett variationsrikt arbete där den största delen är administration i form av orderläggning, orderbekräftelser, beställningar mm i vårt administrativa system, men du kommer även att arbeta med serviceinriktade tjänster som telefonassistans, posthantering och mottagning av kunder som besöker oss.
Vi söker:
Dig som arbetat med liknande uppgifter tidigare.
Du är självgående och tar tag i de saker som behöver göras.
Du tycker om administration och är noggrann, effektiv, analytisk och logisk i ditt arbetssätt.
Du kan växla från monotont arbete till att arbeta mer flexibelt.
Du har kompetens inom Microsoft Office och lätt att lära dig nya datasystem.
Erfarenhet av något affärssystem krävs och erfarenhet från Hansa är en merit.
Tillträde snarast.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSök tjänsten genom att maila din ansökan märkt "Administratör" i rubriken till jobb@ charden.se
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@charden.seFöretagCharden AB
AdressCharden AB
Honungsgatan 23
43295 VARBERG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0340-696969
Faxnummer: 0340-696959
Jobbnummer 1566462
Observera att sista ansökningsdag har passerat.