Administratör - koordinator till Bravida i Sundsvall
Bravida Sverige AB / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Hudiksvall,
Söderhamn eller i
hela Sverige Administratör - koordinator
Vill du alltid bli lite, lite bättre? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? På Bravida arbetar vi i team med utgångspunkten frihet under ansvar. Nu söker vs-avdelningen i Sundsvall en serviceinriktad administratör/koordinator som med sitt sinne för ordning, reda och gott bemötande kan hålla strukturen och vara navet i verksamheten.
Om jobbet
Rollen som administratör/koordinator på Bravida innebär att du stöttar avdelningen med det administrativa arbetet och koordinering av uppdrag och personal. Arbetet präglas av högt tempo och variation, ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Att bemöta kunder via telefon och vår reception på ett serviceinriktat sätt
• Att registrera tidsedlar, löner, leverantörsfakturor och nya kunder
• Att bevaka kundfakturor
• Koordinera pågående serviceuppdrag med rätt bemanning
• Att ha daglig kontakt med medarbetare, chefer och kunder
• Ansvar för övriga administrativa arbetsuppgifter (ex sammanställa sjukfrånvarostatistik och hantera det personaladministrativa systemet).
Bravida i Sundsvall består av tre avdelningar, el, vs och ventilation. På vs-avdelningen är vi ett stabilt gäng med drygt 31 medarbetare varav hälften arbetar med service och hälften entreprenad. Avdelningen befinner sig i en spännande fas med många projekt och uppdrag. På kontoret är vi ett team som arbetar med allt som rör arbetsledning, administration, kalkylering, projekt- och serviceledning. Nu behöver vi en ny administratör/koordinator som tillsammans med oss kan hålla ihop, koordinera och serva avdelningen på det administrativa området.
Vem är du?
Som administratör har du en nyckelroll för samordning av verksamheten. Tillsammans med teamet på avdelningen agerar du problemlösare och koordinator i de dagliga utmaningarna som uppstår. Vardagen är dynamisk så det är viktigt att du trivs med högt tempo och stor variation, ingen dag är den andra lik.
Vi söker dig som har en relevant utbildning och tidigare erfarenhet av administrativt arbete, ekonomi och fakturahantering. Du är serviceinriktad, lyhörd och ansvarstagande och det faller dig naturligt att bemöta kunder och medarbetare på ett trevligt och professionellt sätt. För att göra ett bra jobb krävs det att du är ansvarstagande, strukturerad och noggrann.
Har du arbetat som exempelvis ekonomiadministratör eller ekonomiassistent tidigare är det ett stort plus eftersom många arbetsuppgifter kräver ekonomikunskaper. Likaså är erfarenhet inom VVS-området samt systemen Handyman, Agda och Agresso meriterande. Dock är god datorvana, en positiv inställning och vilja att lära överordnat, då internutbildningar i våra system är en obligatorisk del i introduktionen. Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper.
Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.
Vad erbjuder vi dig?
Bravida är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare.
Vi skapar stora resultat, tillsammans. Vi kan ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar.
Här är du en i gänget. På Bravida jobbar vi som ett team. Det innebär också att vi vill ta hand om dig som medarbetare. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, hälsoundersökning, förmånliga försäkringar, subventionerad lunch och möjlighet att hyra fjällstuga.
När du växer, växer vi. Din utveckling är viktig för oss. Vi tror att den viktigaste skolan är det dagliga arbetet. Dessutom finns Bravidaskolan, med många interna utbildningar som kan öppna upp nya vägar. När våra medarbetare växer, kan också företaget utvecklas.
Intresserad?
Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum som är den 30 juli. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.
Vill du veta hur våra medarbetares vardag ser ut? Följ oss på Facebook och LinkedIn.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2019-06-28ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagnus Gidlund, Avdelningschef VS 060-663910
Karin Sundell, HR-partner 021-154848
FöretagBravida Sverige AB
AdressBravida Sverige AB
Timmervägen 4
857 53 Sundsvall
85122 Sundsvall
KontorsadressTimmervägen 4
857 53 Sundsvall
Jobbnummer 4842772
Observera att sista ansökningsdag har passerat.