Administrativt support till kund i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-05-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativt support till kund i Stockholm" (publicerad 2018-09-10) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till vår kund söker vi nu omgående en administratör som kommer att jobba med säljsupport internt och för företagskunder.

Trivs du att jobba med administration och säljsupport, ha många kontakter med kunder och kollegor samt jobba i olika system? Då kan det här vara ett spännande och roligt uppdrag för dig. Läs gärna vidare.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en utvecklande och attraktiv tjänst hos vår kund som har kontor centralt i Stockholm, där du kommer att hjälpa företagskunder med frågor kring deras avtal. Du kommer även vara en viktig del av säljorganisationen internt eftersom du ger support i sälj, implementation och i drift. Här kommer du få vara en del av en attraktiv arbetsplats där du ges utrymme att växa som person och samtidigt vara en del av ett professionellt team.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Serva vår kunds företagskunder med svar på diverse frågor via mail och telefon som rör bokningssystemet, betalningsfrågor och mycket annat
* Vara support till Johanna som implementerar nya kundavtal i drift och även hjälpa andra kollegor inom säljorganisationen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta som konsult via oss på TNG. Det innebär att du blir anställd av TNG men arbetar i vår kunds centrala lokaler i Stockholm. Uppdraget startar så snart som möjligt och pågår i 6 månader, med möjlighet till förlängning. Du kommer att jobba kontorstider.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen som administrativ support hos vår kund tror vi att du har några års erfarenhet av administrativt arbete. Du behärskar obehindrat svenska och engelska i skrift och tal. Du bör ha god datorvana och ett intresse för olika system då du kommer att hjälpa kunder med praktiska frågor i och rörande vårt kundsystem.

Som person gillar du att hjälpa andra och ge service, samtidigt behöver du ha ett visst mått av integritet så att du kan säga ifrån vid behov. Vi vill att du är driven som person och tar dig an nya uppgifter med energi och med ett öppet sinne. Jobbet innebär både att du kommer att arbeta självständigt och att du samarbetar med kollegor.



INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-05-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Björk 0709-513569

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3489517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: