Administrativt ansvarig

City Gross Sverige AB / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos City Gross Sverige AB i Jönköping, Värnamo, Borås, Skara, Mjölby eller i hela Sverige

Till vår City Gross i Jönköping söker vi en administrativt ansvarig
Som administrativt ansvarig på City Gross Jönköping kommer du att:

• Ansvara för att planera, leda, utföra och utveckla det administrativa arbetet i butiken.
• Arbeta med att skapa och vidareutveckla rutiner och arbetssätt som butik och medarbetare behöver för att fungera effektivt och du stödjer ledningsgruppen i hanteringen av ärenden.
• Säkerställa kvaliteten i det dagliga administrativa arbetet och tar initiativ till att optimera butikens administrativa flöde och utveckling, du håller deadlines och arbetar proaktivt.
• Arbeta med bemanningsplanering och schemaläggning, löneadministration och tidrapportering samt att du agerar bollplank till butikens chefer. Andra uppgifter är fakturahantering, prisadministration och inventering.
• Medverka och hjälpa ledningsgruppschefer i att optimera butikens sälj- och lönsamhet, tar aktiv del i säljstyrning/säljplanering, svinn och egenkontroll.

Rollen är innebär både administration och aktivt arbete i butiken, denna fördelning är 50/50.

Du ingår i butikens ledningsgrupp och rapporterar till Butikschefen.

Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och helger är en naturlig del i butiksarbetet.

För tjänsten som administrativt ansvarig söker vi dig som:

• Har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå.
• Har flerårig erfarenhet från arbetsområdena tid- och bemanningsplanering, schemaläggning och löneadministration.
• Har erfarenhet från arbete inom butik-/detaljhandeln i kassa eller som butiksmedarbetare.
• Dokumenterade kunskaper från löne- och personalsystem, kollektivavtalet Svensk Handel eller erfarenhet från prisadministration är meriterande.
• Tycker om när det är många saker på gång samtidigt och gillar att vara spindeln i nätet.
• Arbetar effektivt och är lugn och stabil i stressade sammanhang. Vidare är du strukturerad, noggrann, gillar ordning och reda samt har en hög grad av integritet.
• Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, inte minst vad gäller din förmåga att inspirera och engagera medarbetarna i butiken för att skapa ett positivt arbetsklimat.

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder.

Startdatum: Enligt överenskommelse

Tjänstens omfattning: Heltid, 50% administrativt arbete & 50% arbete i butiken

Anställningsform: Tillsvidare

Sista dag att ansöka är 27 mars 2022

Din ansökan

Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.

Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.citygross.se (http://www.citygross.se/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-03-18

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
City Gross Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
City Gross Sverige AB (org.nr 556597-2451)

Arbetsplats
City Gross

Jobbnummer
6448997

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från City Gross Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos City Gross Sverige AB: