Administrativt Ansvarig

CityGross / Säljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos CityGross i Eskilstuna, Västerås, Södertälje, Örebro, Nyköping eller i hela Sverige

.

Till hösten öppnar City Gross i Eskilstuna och vi söker en Administrativt ansvarig! Vi söker dig som har ett stort intresse för kundservice, människor och dagligvaror. Du är duktig på att arbeta i team, är serviceinriktad och har ett coachande förhållningssätt till din omgivning. Vi ser även att du lever och lär efter vår mission; Att förgylla konsumentens vardag!
Arbetsuppgifter & Ansvar


I din roll som Administrativt ansvarig på City Gross ansvarar du för att planera, leda, utföra och utveckla det administrativa arbetet i butiken. Du arbetar med att skapa och vidareutveckla rutiner och arbetssätt som butik och medarbetare behöver för att fungera effektivt och du stödjer ledningsgruppen i hanteringen av ärenden. Du säkerställer kvaliteten i det dagliga administrativa arbetet och tar initiativ till att optimera butikens administrativa flöde och utveckling, du håller deadlines och arbetar proaktivt.

Till dina uppgifter hör bemanningsplanering och schemaläggning, löneadministration och tidrapportering samt att du agerar bollplank till butikens chefer. Andra uppgifter är fakturahantering, prisadministration och inventering.

Du ingår i butikens ledningsgrupp och rapporterar till Butikschefen. Du medverkar och hjälper ledningsgruppschefer i att optimera butikens sälj- och lönsamhet, tar aktiv del i säljstyrning/säljplanering, svinn och egenkontroll. Du kommer till viss del att arbeta aktivt i butiken.
Kvalifikationer


• Ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå
• Flerårig erfarenhet från arbetsområdena tid- och bemanningsplanering, schemaläggning och löneadministration
• Erfarenhet från arbete inom butik-/detaljhandeln i kassa eller som butiksmedarbetare

Dokumenterade kunskaper från löne- och personalsystem, kollektivavtalet Svensk Handel eller erfarenhet från prisadministration är meriterande.


Personliga Egenskaper



Som person är du relationsskapande och handlingskraftig. Du är starkt resultatorienterad och bidrar aktivt i att optimera butikens resultat. Du tycker om när det är många saker på gång samtidigt och gillar att vara spindeln i nätet. Du arbetar effektivt och är lugn och stabil i stressade sammanhang. Vidare är du strukturerad, noggrann, gillar ordning och reda samt har en hög grad av integritet.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, inte minst vad gäller din förmåga att inspirera och engagera medarbetarna i butiken för att skapa ett positivt arbetsklimat.

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder.
Vi erbjuder
City Gross har drivit familjeägda stormarknader sedan 1993 med ett enda mål, att verkligen göra skillnad. Därför gör vi inte som andra matbutikskedjor, vi erbjuder butiksstyckat svenskt kött, manuella fiskavdelningar, egna butiksbagerier, fräscha frukt- & grönt-avdelningar och landets bredaste sortiment av livsmedel kompletterat med ett brett sortiment inom hus, hem och fritid.

Som medarbetare hos oss erbjuder vi dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.

• Vi skapar vinst som ger oss resurser
• Vi är nytänkare som vågar vara annorlunda
• Vi tar socialt ansvar och värnar om vår omvärld
• Vi söker kontinuitet och präglas av långsiktighet
Din ansökan
Välkommen med din ansökan, senast 3 juni 2018!

Har du frågor, vänligen kontakta Joakim Grefberg, Regionchef, via mail: joakim.grefberg@bergendahls.se

Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.citygross.se

Frågor om e-rekryteringssystemet, hur du ansöker och lägger in ditt personliga brev/CV, ställer du direkt till vår leverantör, HR Manager Support +46(0)8-452 70 90 eller support@hr-manager.se

Varaktighet, arbetstid
• .

Publiceringsdatum
2018-05-07

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
• .

Företag
CityGross

Adress
CityGross
Gunborg Nymans väg 2
63222 Eskilstuna

Kontorsadress
Gunborg Nymans väg 2

Jobbnummer
4128313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från CityGross

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos CityGross: