Administrativt ansvarig
Valuation Företagsvärderingar i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Valuation Företagsvärderingar i Sverige AB i Stockholm Verksamhetsbeskrivning
Valuation Företagsvärderingar är sedan några år marknadsledare i Sverige gällande företags-värderingar.
Vi har nu behov av att få in en stark administrativ kraft som kan hjälpa oss till fortsatt tillväxt. Vi är ett team där alla håller ett högt tempo och är idag drygt 20 personer på företaget.
Några av dina utmaningar:
Du är en person som är glad, positiv med mycket ordning och reda, du gillar försäljning och förstår dess utmaningar. Du är företagets ansikte utåt och din inställning gentemot alla våra "intressenter" är mycket viktig vid en första kontakt med Valuation. Du har skinn på näsan men är samtidigt ödmjuk och diplomatisk i din dialog med kunder och säljare. Din roll kommer att vara mycket mångsidig och arbetsbördan kommer också att skifta en del över tid, detta ställer därför krav på stor flexibilitet, självständighet och hög närvaro.
Då rollen innebär flera ansvarsområden som spänner över hela företaget är det viktigt att du är tydlig i din interna kommunikation med såväl säljare som ledning.
Några av dina tydliga arbetsuppgifter:
• Du kommer att vara "spindeln i nätet" och ha koll på det mesta i företaget.
• Ansvara för order/ekonomiadministration och löpande kontakter med bokföringsbyrå samt fakturaservice/inkassobyrå gällande vår kravhantering.
• Löpande bokföring i samråd med extern redovisningskonsult
• Ansvara för leverantörsbetalningar och kundfakturering.
• Du arbetar dagligen i våra affärs- och säljstödsystem och uppdaterar uppgifter från såväl kunder som säljare.
• Du ansvarar för reception, telefonväxel och kundtjänst.
• Ta hand om inkommande och utgående post/email från/till kunder eller leverantörer. Du löser självständigt kundfrågor och leverantörsfrågor.
• Ta hand om inkommande telefonsamtal som oftast är från kunder men också leverantörer och andra intressenter. Du löser självständigt kundernas frågor med en lagom dos pondus och ödmjukhet.
• IT-administration inkl. administration av affärssystem/crm-system och telefonisystem.
• Du kommer att vara navet i företaget och sköter om det mesta som behöver fixas på ett kontor och du ansvarar också för att kontoret ser representativt ut.
• Ansvara för löpande mindre inköp i företaget.
När du varit anställd ett tag hos oss vill vi gärna att du utvecklas vidare med fler arbetsuppgifter, t.ex:
• Arbete med vår HR- och löneadministration.
• Sköta våra löpande administration av våra hemsidor, Valuation.se och GuldBolag.se.
• Fördjupa dina arbetsuppgifter gällande företagets kritiska affärssystem och IT-lösningar.
Det är en stor fördel om du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare och har mycket god datorvana.
Vi erbjuder:
• Ett spännande och mångsidigt arbete i ett entreprenörspräglat tillväxtföretag.
• Arbete i en framgångsrik organisation som också uppmärksammar framgången med aktiviteter och uppmuntran för personalen.
• En positiv säljmiljö med öppna och trevliga arbetskamrater.
• En platt organisation med möjlighet att påverka företagets och din vardag.
• Anpassade och enkla systemstöd som förenklar vår administration.
• Intern och extern utbildning gällande våra produkter och tjänster så att du löpande kan genomföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt.
• Ljusa och trevliga lokaler med sjöutsikt i Hammarby Sjöstad.
• Goda kommunikationer med nära till tvärbana, bussar, T-bana och Södra länken.
• En marknadsmässig månadslön.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2016-11-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Kontaktjan.ohlsson@valuation.seFöretagValuation Företagsvärderingar i Sverige AB
AdressValuation Företagsvärderingar i Sverige AB
12030 STOCKHOLM
KontorsadressHammarby Kaj 18
Jobbnummer 3140190
Observera att sista ansökningsdag har passerat.