Administrative Support till Input interiör i Sundsvall

Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Sundsvall, Härnösand, Nordanstig, Kramfors, Hudiksvall eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-03-29

Om företaget
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag - Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!

Arbetsuppgifter
Vår kundsupport arbetar i navet av organisationen och som del av vårt team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med projektledare och monteringsavdelning är du med och förverkligar nya miljöer med möbler och inredning hos ledande företag och offentliga verksamheter. I den varierande rollen som Administrativ Support blir dina främsta arbetsuppgifter att:

• Assistera projektledare administrativt vid upphandling, offertarbete och orderhantering.
• Vårda relationer med nya och befintliga kunder.
• Leveransbevakning samt hantering av reklamationsärenden.
• Bemanning av vår telefonväxel.

Profil
Du har naturligt ordning och reda då underlag behöver vara korrekta och många uppgifter säkerligen kommer skötas parallellt. Stresstålighet är något dina vänner skulle säga att du har naturligt samt viljan att ständigt lära sig nya saker ser du som en självklarhet. Helt enkelt en person som får saker gjorda utan att någon behöver ge order om det, en person som gillar att ge service och gläds åt att teamet lyckas, där du är en viktig del. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en fartfylld organisation där du får arbeta med tydliga mål, leveransfokus och långsiktiga affärsrelationer. Du kommer ingå i ett litet team där samarbete, prestigelöshet, frihet under ansvar och skratt är viktiga faktorer för att du ska lyckas i din roll.

För att lyckas i rollen ser vi att du är:

• Serviceinriktad och ansvarsfull.
• Strukturerad och noggrann.
• Kommunikativ och affärsmässig.

Tidigare erfarenhet av kundsupport är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.

Så ansöker du
Är det dig vi söker? Då tar vi gärna emot din ansökan på www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För vidare frågor kring tjänsten kontakta gärna Andreas Krasser på andreas.krasser@clwork.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "13386".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325), http://www.clockworkpersonal.se

Kontakt
Andreas Krasser
andreas.krasser@clwork.se
070-8215332

Jobbnummer
7600533

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB: