Administrative Support till Boxon
Dreamwork Scandinavia AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Boxon förstärker sitt team inom Machine Service Nordic och söker nu en Administrativ Support. Du kommer arbeta i nära samarbete med Service Manager och Serviceadministratör. Dina huvudarbetsuppgifter kommer vara hantering av avtal för begagnade maskiner, leasingavtal samt hantera fakturor gällande dessa maskiner. Det innebär att vara den dagliga kontaktytan för såväl Boxons säljare, kunder och leverantörer. Då Machine Service-teamet hanterar serviceregistrering, telefonsupport och beställningar av reservdelar så kommer detta även bli en del av din vardag.
Tjänsten är en tillsvidare anställning om 50-70 % arbetstid och är en direkt rekrytering till Boxon med huvudkontor i Helsingborg. Rekryteringen sköts av Dreamwork.
Om verksamheten
Boxon är en innovativ affärspartner som erbjuder intelligenta förpackningskoncept med full spårbarhet helt integrerade med våra kunders behov.
Vi analyserar omvärlden, inspirerar till nya idéer och designar snabbt innovativa lösningar som kontinuerligt framtids säkrar förpackningsflödet från order till leverans. Vårt fokus är primärt företag inom industri-, handels- och logistikbranschen som söker en långsiktig partner.
Boxon verkar i Norden, Europa och Asien. Huvudkontoret är i Helsingborg, Sverige. Vår verksamhet omfattar ca 260 anställda och vi har en omsättning på ca 120 miljoner euro.
Publiceringsdatum2021-01-28ProfilDu har erfarenhet av att arbeta med snarlika arbetsuppgifter sedan tidigare och trivs med att arbeta administrativ. För att lyckas i rollen är du har ett eget driv och har förmåga att utveckla och effektivisera olika arbetsmetoder. Vidare behöver du vara affärsmässig och kostnadsmedveten. Du har en flexibel inställning och löser problem som dyker upp. Du är duktig på att kommunicera både internt och externt och är en utpräglad servicemänniska.
Din svenska och engelska är mycket god i tal och skrift. Datorn kommer vara ett viktigt arbetsredskap för dig och du har mycket god datorvana och behärskar Office-paketet. Har du arbetat i något affärssystem sedan tidigare och har du erfarenhet i SAP är det ett stort plus, men inget krav.
Så ansöker duTycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida,
www.dreamwork.seVi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré på
mahlin.granelli.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDreamwork Scandinavia AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5649".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Dreamwork Scandinavia AB (org.nr 556695-7600),
http://www.dreamwork.se/ Jobbnummer 5545439
Observera att sista ansökningsdag har passerat.