Administrative Manager till Advokatfirman Delphi
Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB / Chefsjobb / Stockholm
2022-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrative Manager till Advokatfirman Delphi" (publicerad 2022-11-28) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Har du en administrativ roll och känner dig redo för nästa steg? Är du dessutom intresserad av ledarskap, är en god administratör och gillar nya utmaningar? Då ska du söka jobbet som Administrative Manager hos oss!
Advokatfirman Delphi i Stockholm söker en erfaren administratör som kommer att leda en av våra större administrativa grupper och ha ansvar för all kontorsspecifik administration vid Stockholmskontoret. Vi ser gärna att du är administrativt kunnig, tycker om att jobba med människor samt är ordningsam och strukturerad. Du kommer att rapportera direkt till vår Vice VD.
Om Delphi
Delphi är en progressiv affärsjuridisk advokatbyrå med erkända specialister inom de flesta av affärsjuridikens områden. Genom att korsa djup affärsförståelse med nya smartare sätt att tänka, skräddarsyr vi vår service, expertis och erbjudanden efter våra klienters olika behov. Vi driver utvecklingen framåt och utmanar varandra, våra klienter och branschen med den bästa affären som mål.
Vi är en topprankad affärsjuridisk advokatbyrå med klienter främst i Skandinavien, Europa och Nordamerika. Vi samarbetar med advokatbyråer över hela världen och hjälper regelbundet klienter i internationella ärenden. Delphi har cirka 200 medarbetare, varav cirka 150 är jurister. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping.
Om rollen
Som Administrative Manager på Delphi är du en viktig del av Delphis administrativa team. Du arbetar med att planera, koordinera och administrera kontorsuppgifter samt ansvarar för övriga assistenter och vårt front office-team vid Stockholmskontoret.
Du kommer att ges en tydlig struktur på ditt arbete samtidigt som egna initiativ välkomnas. Rollen är bred och du kommer att få mycket eget ansvar och stora möjlighet att utvecklas.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Koordinera och ansvara för schemaläggning och semesterplanering.
Koordinera med HR och ansvara för kompetensförsörjning till teamen.
Genomförande och uppföljning av medarbetar- och lönesamtal.
Tillsammans med Learning Manager ansvara för kompetensutveckling för assistentgruppen.
Övergripande ansvar för kontoret.
Stötta i olika administrativa projekt.
Ansvara för att digitalisera olika processer.
Stötta Vice VD samt MP i olika projekt.
I rollen ingår även att stötta dina kollegor i assistentteamet vid behov.
Om dig
Vi ser att du har en akademisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har arbetat några år i en administrativ roll och har erfarenhet av någon typ av ledarroll, antingen som chef eller senior teamleader. Om du har en paralegalutbildning, erfarenhet från en advokatbyrå eller erfarenhet från annan konsult- eller partnerledd organisation är det meriterande.
Som person är du ödmjuk, prestigelös och smidig till din natur. Vi ser att du är ansvarstagande och hellre ser lösningar än problem samtidigt som du är stresstålig, ihärdig och drivande. Du tycker om att arbeta i och leda team och är bekväm med att hantera personalfrågor som uppkommer.
Du kan formulera dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Vårt erbjudande
Förutom en spännande och utmanade roll i en professionell miljö, erbjuder vi dig en mycket trivsam arbetsplats med marknadsmässiga villkor, möjlighet till personlig utveckling samt trevliga kollegor.
I denna rekrytering samarbetar vi med HRM Affärsutveckling. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Om du har frågor kring tjänsten, kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lisa Ivemark Schéle (+46 702 38 00 31,
lisa.ivemark.schele@hrmab.se) samt Helena Anderberg (+46 70 531 90 03,
helena.anderberg@hrmab.se).
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2022-11-04ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHrm Affärsutveckling i Stockholm AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "hrm1377".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hrm Affärsutveckling i Stockholm AB (org.nr 556720-0117),
http://www.hrmab.se/ Arbetsplats HRM Affärsutveckling AB
Jobbnummer 7140474
Observera att sista ansökningsdag har passerat.