Administrativa supportmedarbetare till Input interiör i Stockhol

Input interiör Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör Stockholm AB i Stockholm, Sundbyberg, Uppsala eller i hela Sverige

Som en del av vårt support-team arbetar du främst med kontroll av orderbekräftelser och andra kontorsgöromål. Du är även behjälplig med telefon och besök vid behov. Vidare är du prestigelös och ansvarar för att kollegor och kunder får bästa möjliga service genom att lösa olika ärenden på ett
effektivt och professionellt sätt.

Vi söker dig med mycket energi, engagemang och servicekänsla. Du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
Vi ser även att du är en lagspelare som tycker om och har lätt för att kommunicera i tal och skrift.

Du har som lägst gymnasieutbildning och vana av att arbeta i PC-miljö samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Branschvana är meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga kvalitéer.

Hos oss får du möjlighet att utveckla dina kompetenser genom varierande arbetsuppgifter i en stimulerande miljö. Du lär
känna inredningsbranschen inifrån, får internutbildning, löpande feedback och blir en viktig kugge i arbetet mot kontorets
och koncernens gemensamma mål. Vi erbjuder rätt person att ingå i ett team på Sveavägen 145, där vårt kontor och showroom finns.

Publiceringsdatum
2018-04-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-18
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ support

Företag
Input interiör Stockholm Ab

Adress
Input interiör Stockholm Ab
Sveavägen 145
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 145

Jobbnummer
4115558

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör Stockholm AB: