Administrativa supportmedarbetare till Input interiör i Stockhol
Input interiör Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Input interiör Stockholm AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala eller i
hela Sverige Som en del av vårt support-team arbetar du främst med kontroll av orderbekräftelser och andra kontorsgöromål. Du är även behjälplig med telefon och besök vid behov. Vidare är du prestigelös och ansvarar för att kollegor och kunder får bästa möjliga service genom att lösa olika ärenden på ett
effektivt och professionellt sätt.
Vi söker dig med mycket energi, engagemang och servicekänsla. Du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
Vi ser även att du är en lagspelare som tycker om och har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Du har som lägst gymnasieutbildning och vana av att arbeta i PC-miljö samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Branschvana är meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga kvalitéer.
Hos oss får du möjlighet att utveckla dina kompetenser genom varierande arbetsuppgifter i en stimulerande miljö. Du lär
känna inredningsbranschen inifrån, får internutbildning, löpande feedback och blir en viktig kugge i arbetet mot kontorets
och koncernens gemensamma mål. Vi erbjuder rätt person att ingå i ett team på Sveavägen 145, där vårt kontor och showroom finns.
Publiceringsdatum2018-04-30Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-18
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ support
FöretagInput interiör Stockholm Ab
AdressInput interiör Stockholm Ab
Sveavägen 145
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 145
Jobbnummer 4115558
Observera att sista ansökningsdag har passerat.