Administrativa kundservicemedarbetare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-06-27Om företagetHej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i "bättre-framtids-branschen". Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på
www.clockworkpeople.seArbetsuppgifterTill några av våra kunder i Gävle söker vi nu dig som genomsyras av servicekänsla, är en riktig problemlösare och har förmågan att strukturera upp även den rörigaste av situationer. Som administrativ kundservicemedarbetare ägnar du dina dagar åt att hjälpa företagets kunder via inkommande samtal och mejl, genom att svara på frågor och ge kundsupport. Du hanterar även förfrågningar och felanmälningar samt stöttar dina kollegor med administrativa uppgifter såsom fakturering och rapportering. För att utveckla såväl ditt som dina kollegors arbete är du även aktivt delaktig i att driva företagets arbetssätt framåt.
ProfilFör att passa i den här rollen tror vi att det är viktigt att du är en kreativ problemlösare som fungerar lika bra i självständigt arbete som i team. Du är kommunikativt duktig både i tal och skrift samt brinner för att ge dina kunder den bästa servicen. Att du har förmågan att organisera och prioritera dina arbetsdagar är viktigt och du tar ansvar för ditt arbete.
Vi ser att du som söker tjänsten har 3-årig gymnasial utbildning och minst 1 års erfarenhet av kundservice och/eller administration. Du känner dig bekväm med att hantera kundfrågor via telefon och kan uttrycka dig på såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering eller kunskaper inom IT. Då du kommer arbeta med flera olika datasystem samtidigt tror vi att det är viktigt att du har god datorvana.
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Omfattning och längd på uppdragen varierar men arbetstiderna är generellt förlagda till dagtid och vi söker dig som kan starta efter sommaren.
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Så ansöker duHar du precis läst en beskrivning av dig själv? Vad kul! Då tar vi gärna emot din ansökan på
www.clockworkpeople.se så snart som möjligt, dock senast 2024-08-31. Intervjuer sker löpande så tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Om du har några funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linda Haglind på 073-351 27 12.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "16020".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325),
http://www.clockworkpersonal.se Arbetsplats Clockwork Inhouse services AB
Jobbnummer 8773666
Observera att sista ansökningsdag har passerat.