Administrativ växeltelefonist
KFX HR-partner Skandinavien AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-03-20Om tjänstenHar du tidigare erfarenhet av service och söker en social och kommunikativ tjänst på ett spännande internationellt företag? Vill du ha ett arbete där du får utvecklas och var med att utveckla? Då kan detta vara tjänsten för dig!
För vår kunds räkning, som är ett av Europas ledande mediaföretag beläget i centrala Stockholm, söker vi nu en telefonist med övergripande administrationsansvar på heltid.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom administrativ telefonist ansvarar du för att det dagliga arbetet löper på och arbetar mycket med att lösa eventuella problem som uppstår. Tillsammans med ditt team är ni 3 personer som tar emot inkommande samtal och mail. Ni ger kunden förstklassigt bemötande och ser till att de blir hänvisade till rätt person. Utöver detta ansvarar du för att uppdatera såväl mallar som system och kommer att få vara delaktig i att utveckla systemet så att det på bästa sätt är anpassat för arbetet som utförs. Du kommer vara delaktig i dem projekt som rör växeln och ha löpande kontakt med KFX gällande extrapersonal och backup.
KvalifikationerFör att passa i rollen som administrativ telefonist hos vår kund har du:
• Tidigare erfarenhet av arbete inom service
• Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och i skrift
• Mycket god telefon, system- och datavana.
Som person är du lyhörd, positiv, utåtriktad och har god problemlösningsförmåga. Du känner dig bekväm i servicerollen och kan hantera tuffa samtal från kunder. Vidare är du en person som trivs i ett högt tempo, arbetar strukturerat och känner dig trygg med att skapa struktur i ditt arbete.
Övrig informationTjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och tillsvidare där du blir anställd hos oss på KFX HR-partner. Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jane Sundström -
jane.sundstrom@kfx.se Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7564819
Observera att sista ansökningsdag har passerat.