Administrativ uthyrare till fastighetsbolag sökes! - Framtiden i Sverige AB - Receptionistjobb i Göteborg
Administrativ uthyrare till fastighetsbolag sökes!
Framtiden i Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg
Vill du arbeta i en administrativ roll där du får ge god service med människan i fokus? Då kan du vara den vi söker!
Publiceringsdatum
2021-02-15
Arbetsuppgifter
I rollen som uthyrare hos vår kund så har du en varierande administrativ roll, med stor social kontakt. Exempel på förekommande arbetsuppgifter är:
Hyra ur lägenheter, lokaler och parkeringsplatser
Hantera uppsägningar av hyreskontrakt
Bistå vid evakueringar och bosociala kontrakt
Säkerställa att rätt villkor och information förmedlas till Boplats och vår interna omflyttningsplats om vakanta lägenheter
Hantera direktbyten, andrahandsuthyrning och överlåtelser
Bistå med information kring ärenden som går till Störningsjouren och hyresnämnden i samband med olovlig andrahandsuthyrning
Om företaget
Företaget är ett allmännyttigt bolag verksamma inom fastighetsbranschen i Göteborg. Hos företaget prioriteras trivsel, framåtanda samt vikten av att hjälpas åt tillsammans. Med över 60 år i branschen så besitter bolaget och dess medarbetare hög kompetens inom dess verksamhetsområde. På företaget kommer du att arbeta tillsammans med i huvudsak tre redovisningsekonomer/
ekonomiassistenter samt en processledare för leverantörsfakturahanteringen. Mer information om företaget ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.
Profil
Vi söker dig som är utåtriktad och har ett kundfokus. Du är samarbetsvillig med dina kollegor och har en känsla för service i ditt bemötande gentemot kunder:
Skallkrav:
Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna inom försäljning, ekonomi eller administration
Erfarenhet av att jobba med kunder både direkt eller via mail/telefon
Erfarenhet av bostadsuthyrning och dokumenterad kunskap om hyresjuridik
Erfarenhet av administrativa uppgifter och goda kunskaper i Office
Du talar och skriver svenska obehindrat och kan kommunicera på engelska
Meriterande
Erfarenheter inom fastighetsförvaltning och fastighetsbranschen
Eftergymnasial utbildning
Behärskar flera språk
Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Anställningsvillkor
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Varaktighet: T o m 31/8 -21 (med möjlighet till förlängning)
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 - 036 12 32
jesper.e@framtiden.com
Tjänstgöringsort
Göteborg
Publiceringsdatum
2021-02-15
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Ersättning
Fast lön
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Företag
Framtiden i Sverige AB
Jobbnummer
5577257
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Sökord
Framtiden i Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg
Vill du arbeta i en administrativ roll där du får ge god service med människan i fokus? Då kan du vara den vi söker!
Publiceringsdatum
2021-02-15
Arbetsuppgifter
I rollen som uthyrare hos vår kund så har du en varierande administrativ roll, med stor social kontakt. Exempel på förekommande arbetsuppgifter är:






Om företaget
Företaget är ett allmännyttigt bolag verksamma inom fastighetsbranschen i Göteborg. Hos företaget prioriteras trivsel, framåtanda samt vikten av att hjälpas åt tillsammans. Med över 60 år i branschen så besitter bolaget och dess medarbetare hög kompetens inom dess verksamhetsområde. På företaget kommer du att arbeta tillsammans med i huvudsak tre redovisningsekonomer/
ekonomiassistenter samt en processledare för leverantörsfakturahanteringen. Mer information om företaget ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.
Profil
Vi söker dig som är utåtriktad och har ett kundfokus. Du är samarbetsvillig med dina kollegor och har en känsla för service i ditt bemötande gentemot kunder:
Skallkrav:





Meriterande



Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Anställningsvillkor
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Varaktighet: T o m 31/8 -21 (med möjlighet till förlängning)
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 - 036 12 32
jesper.e@framtiden.com
Tjänstgöringsort
Göteborg
Publiceringsdatum
2021-02-15
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Ersättning
Fast lön
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Företag
Framtiden i Sverige AB
Jobbnummer
5577257
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Sökord