Administrativ tolk sökes

My Details Bromma AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos My Details Bromma AB i Stockholm

Den anställde skall arbeta som thailändsk-svensk tolk- och kontaktperson i importfrågor och med administrativt arbete i samband med internetbutiksverksamhet samt ha visst ansvar för supportärenden i detta sammanhang.
Hon/han skall uppvisa ett gott affärsmannaskap, ha en god känsla för skandinaviskt design- och formspråk, vara utåtriktad och ha en stark känsla för att kommunicera sitt budskap även i trängda lägen. God lokalkännedom i Bangkok, butikserfarenhet samt kunskaper inom redovisning är meriterande.
Kontor och eventuellt erbjuden bostad ligger i nuläget i direkt anslutning till privatbostad i Bromma

Publiceringsdatum
2008-09-23

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltidstjänst

Ersättning
Fast lön
17500

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: waagensen@telia.com

Företag
MY DETAILS BROMMA AB

Adress
MY DETAILS BROMMA AB
GRÖNVIKSVÄGEN 143
16776 BROMMA

Kontorsadress
GRÖNVIKSVÄGEN 143
BROMMA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-257840

Jobbnummer
317213

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från My Details Bromma AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos My Details Bromma AB: