Administrativ support till Loomis AB

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client
Loomis är specialisten på kontanthantering i samhället med verksamhet i 16 länder och över 440 platskontor i Europa och USA. Omsättningen ligger omkring 11 miljarder SEK med drygt 20 000 medarbetare. Huvudkontoret är beläget i Stockholm på Gamla Brogatan 36-38.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Administrativ support på Loomis koncernkontor kommer du att arbeta brett på företaget med olika arbetsområden.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av kontorsadministration och att förestå Loomis koncernkontor administrativt samt att ha kontakter med vår fastighetsägare i alla frågor som rör själva lokalerna vi arbetar i. Du tar hand om våra besökare, koordinerar arrangemang runt möten, möbler och dekoration av våra lokaler, kontakter med städbolag etc. Vidare kommer du att ha ansvaret för reception, post, budhantering och telefoni. Du blir spindeln i nätet som ser till att allt flyter smidigt på koncernkontoret.

Du kommer också att arbeta med administrativa uppgifter och supporta både CFO och HR-chef med bland annat koordinering av resor, viss kalenderhantering, fakturering, utlägg samt vissa HR administrativa uppgifter i samband med framtagning av bl a informations- utbildningsmaterial och medarbetarundersökningar .

Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att knyta nya kontakter. Din energi är hög och ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Som person är du noggrann, flexibel och har ett organiserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och kunder. Du har goda kunskaper i Office paketet och talar samt skriver engelska obehindrat. Vi ser gärna att du har hunnit arbeta ett par år med liknande arbetsuppgifter.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning via Inhouse. Om du tycker dessa egenskaper stämmer in på dig tror vi att du kommer trivas i rollen.
Välkommen att skicka in din ansökan till Josefin Thörnert och Anders Gustafsson senast den 11 januari 2013. Vi intervjuar löpande.

Tips från Inhouse / Tip from Inhouse
Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information; http://www.inhouse.se/coaching

Publiceringsdatum
2012-12-22

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-18
Ange följande referens när du ansöker: 560
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Gustafsson anders.gustafsson@inhouse.se
Josefin Thörnert josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1425000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: