Administrativ support till Input Interiör

Input interiör Stockholm AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-08-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ support till Input Interiör" (publicerad 2017-05-30) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör Stockholm AB i Stockholm, Sundbyberg, Uppsala eller i hela Sverige

När Input interiör startades 1987 var drömmen att skapa ett inredningsföretag som var oberoende och jobbade med god design. Idag är det verklighet. Input interiör är Skandinaviens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens inom inredning av kontor, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Vi är 350 medarbetare, finns på
21 orter från Luleå i norr till Malmö i söder och omsätter 1,5 miljarder kronor.

Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder rätt förutsättningar för en utvecklande arbetsvardag, lära känna inredningsbranschen inifrån och bidra till det
gemensamma lagarbetet. Du får internutbildning, löpande feedback och blir en viktig kugge i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Vi erbjuder rätt person att ingå i ett lag om totalt 75 personer på vårt kontor och showroom på Sveavägen 145.

Vad vi söker
Vi söker dig med mycket energi, engagemang och servicekänsla. Du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
Att du tycker om och har lätt för att kommunicera i tal och skrift, har lätt för att samarbeta, är flexibel, lösningsorienterad och affärsmässig ser vi som förutsättningar för att du ska trivas hos oss. Som en del av vårt support-team arbetar du främst med kontroll av orderbekräftelser, delar av leveransbevakning, reklamationsärenden samt andra kontorsgöromål. Du är även behjälplig med telefon / besök vid behov. Vidare är du prestigelös och ansvarar för att kollegor och kunder får bästa möjliga
service genom att lösa olika ärenden på ett effektivt och professionellt sätt.
Du har som lägst gymnasieutbildning och vana av att arbeta i PC-miljö samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Branschvana är meriterande men inget måste. Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga kvalitéer.

Ansök snarast
Välkommen med din ansökan samt löneanspråk och CV snarast, dock senast 19 augusti. Urval kommer att ske löpande.
Maila till jobbstockholm@inputinterior.se märk ansökan "Support, Stockholm".

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-08-15

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-19
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobbstockholm@inputinterior.se

Företag
Input interiör Stockholm Ab

Adress
Input interiör Stockholm Ab
Sveavägen 145
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 145

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-517 112 00
E-postadress: stockholm@inputinterior.se

Jobbnummer
2994923

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör Stockholm AB: