Administrativ support till Holger Andreasen AB
Oak Consultant Group AB / Administratörsjobb / Örebro
2021-07-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ support till Holger Andreasen AB" (publicerad 2022-02-11) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oak Consultant Group AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Är du spindeln i nätet och gillar att stötta dina kollegor i olika processer samt är administrativ lagd? I så fall tror vi du passar jättebra för att få chansen att arbeta som administrativ support hos Holger Andreasen AB i Örebro.
Företaget sitter i fräscha lokaler där den fysiska arbetsmiljön är oerhört inspirerande. Här erbjuds du ett varierande arbete inom ett strukturerat företag med ett trevligt och uppmuntrade arbetsklimat bland kollegorna.
Då vår nuvarande medarbetare har sökt sig vidare till nya utmaningar vill vi att du börjar hos oss under september månad.
Publiceringsdatum2021-07-02Dina arbetsuppgifterSom administrativ support kommer du vara behjälplig i sälj- och serviceprocesserna med bl a orderhantering, beställning från leverantör och transportbokning. Utöver detta kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter i samband med inkommande gods, ge service via telefon och i dessa sammanhang vägleda kund till rätt kontakt internt.
Du kommer till exempel att:
- Besvara inkommande samtal
- Arbeta med orderläggning och fakturering (inklusive serviceavtal)
- Administrera inkommande och avgående gods.
- Administrera fraktbokningar och tullärenden
- Utföra beställningar
- Registrering, kontering av leverantörsfakturor
- Bevakning av lagernivåer, prisuppdateringar samt månadsavstämning fakturering
- Utföra enklare säljärenden, ex återkommande kundorder på enklare produkter
Tjänsten passar dig som vill ha ett varierande arbete och gillar att serva interna och externa kunder. Du får ett stort eget ansvar och med det möjligheter att ta egna initiativ till att påverka utvecklingen i verksamheten.
Vi söker dig som
- Har tidigare erfarenhet från administrativa eller serviceinriktade arbetsuppgifter.
- Trivs och känner dig stimulerad av samarbete med såväl kollegor som kunder och leverantörer.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
- Har ett tekniskt intresse samt har erfarenhet av att arbeta i MS-Office eller andra administrativa programvaror.
Som person är sätter du stort värde i att ge god service och att vara lösningsfokuserad i ditt arbete. Då du kommer ha regelbunden kontakt med kunder, leverantörer och kollegor är det viktigt att du är en lagspelare som gillar det sociala samspelet. Skulle du dessutom beskriva dig som driven, noggrann och med en härlig energi? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss!
Övrig informationI denna rekrytering samarbetar Holger Andreasen med oss på Oak Consulting. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till någon av våra HR konsulter:
Marie Malmberg: 070-913 65 96 eller mejl
Marie.Malmberg@oakconsulting.seDavid Dahlblom:
070-301 99 80 eller mejl
David.Dahlblom@oakconsulting.se Då vi tillämpar ett löpande urval vill vi ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 12 augusti. Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-mail.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOak Consultant Group AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/45".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Oak Consultant Group AB (org.nr 556936-4283)
Arbetsplats Holger Andreasen AB
Jobbnummer 5844484
Observera att sista ansökningsdag har passerat.