Administrativ support till företag i telecombranschen!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta som administrativ support och har en teknisk bakgrund med ett öga för detaljer? Då har vi ett uppdrag för dig med start omgående hos vår kund i Farsta! Uppdraget startar omgående och pågår till och med februari 2016.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Administrativ support kommer du att ha en koordinerande roll där du främst kommer att arbeta administrativt vilket kräver stor koncentration och noggrannhet. Arbetsuppgifterna består bl.a. av att förbereda möten, driva parallella mötesforum, stödja linjeorganisationen samt administrativa uppgifter. Vidare kommer du på ett serviceinriktat sätt att arbeta med att kommunicera mot supportorganisationer, arbeta med inköpsordrar, rapportering samt ställa krav mot leverantörer m.m. I rollen ingår även att mäta, följa upp och driva förbättringar såväl internt som externt.

Vem trivs här?
För att lyckas i rollen tror vi att du har arbetat som Projektkoordinator/projektassistent tidigare och har teknisk bakgrund. För att komma in i ditt arbete på ett smidigt sätt bör du ha erfarenhet av att arbeta med och kommunicera via ärendehanteringssystem samt goda kunskaper i MS Office. Även goda kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt är önskvärt.

Vidare tror vi att du är en kommunikativ, driven och självgående person. Du har ett flexibelt arbetssätt och löser problem på egen hand.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och pågår till och med Februari 2016. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-09-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Bohlin

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2441235

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: