Administrativ Support

KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Trivs du i en bred och administrativ roll? Vill du ha ett omväxlande och stimulerande arbete? Ser du dig själv som självständig och ansvartagande samtidigt som du värderar sammarbete högt? Då kan du vara vår kunds nya medarbetare!

Vår kund är Nordens ledande oberoende inredningskoncern med mer än 30 års erfarenhet. Kunden finns idag på 22 orter och har ungefär 400 medarbetare. De växer och söker nu en engagerad medarbetare till deras Support-team på huvudkontoret i Göteborg. Du kommer till en början att bli anställd hos oss på KFX HR-partner, men för rätt person finns det goda möjligheter att gå över i anställning hos kund!

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som administrativ support hos vår kund får du ett omväxlande arbete som erbjuder utmaningar och utveckling. Du kommer arbeta nära kollegor i arbetsgruppen och övriga avdelningar, leverantörer samt kunder.

I rollen ingår bland annat att ha kontakt med externa leverantörer, leveransbevakning, reklamationer samt kontroll av orderbekräftelse. Vi letar efter en person som trivs i en bred och administrativ roll och som vill växa tillsammans med vår kund.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är noggrann, servicemedveten och tar egna initiativ. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser det positivt om du har tidigare erfarenhet inom administration eller kundtjänst samt har slutfört dina gymnasiestudier.

Som person ser vi att du är en problemlösare, ansvartagande och är en prestigelös person. Det faller sig naturligt för dig att se helheten och du trivs med att samordna och administrera. Du har vidare en positiv attityd och gillar att samarbeta med andra. Din nyfikenhet och inre driv är en förutsättning i arbetet, för rätt person finns det utvecklingsmöjligheter inom företaget!

Övrigt
Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas så snart som möjligt, vi ser helst att du kan börja vecka 32.

Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Arbetstid: måndag-fredag kl.8-17, med 60 min lunch
Tjänst: Heltid, Administrativ Support
Anställning: Tillsvidare
Placering: Västra Frölunda

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-07-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-15
Ange följande referens när du ansöker: 3311
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4235725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: